Τα πιο αγενή πράγματα που κάνεις, όταν κανονίζεις μίτινγκ - Φυσικά και τα κάνει ο διευθυντής σου
JTeam
7 Αυγούστου 2023
Το να μην εκνευρίζεις τους συνεργάτες σου, είναι πανεύκολο. Δες πώς να το ξεκινήσεις από σήμερα κιόλας
Σε κανέναν δεν αρέσει να κάνει επαγγελματικά μίτινγκ, ειδικά όταν πρέπει να συμμετάσχει κιόλας. Διαρκούν πολλή ώρα, τα περισσότερα είναι ανούσια και θα μπορούσαν να είναι ένα απλό mail, γενικά έχεις και καλύτερα πράγματα να κάνεις. Το θέμα είναι ότι πολλές φορές, χειρότερος από το ίδιο το μίτινγκ, είναι ο τρόπος που το κανονίζουν – ή, καλύτερα, σου το ανακοινώνουν.
Παρακάτω, θα δεις τα πιο αγενή πράγματα που γίνονται, όταν κανονίζεται μία επαγγελματική συνάντηση. Σίγουρα τα κάνει ο διευθυντής σου – κι αν εσύ είσαι ο διευθυντής, φρόντισε να τα αλλάξεις. Οι συνεργάτες σου εκνευρίζονται, και με το δίκιο τους.
- Δεν ελέγχεις αν είναι διαθέσιμοι, απλώς τους στέλνεις την πρόσκληση στο calendar.
- Δεν σέβεσαι τα ωράρια και βάζεις το μίτινγκ ό,τι ώρα εξυπηρετεί εσένα.
- Δεν δίνεις στοιχεία για το περιεχόμενο του μίτινγκ.
- Κανονίζεις μίτινγκ για το οποίο δεν έχεις προετοιμαστεί.
- Προσκαλείς άτομα χωρίς λόγο.
- Κανονίζεις μίτινγκ χωρίς να ξεκαθαρίζεις τον λόγο για τον οποίο θέλεις να συναντήσεις τους συνεργάτες σου.