REAL LIFE WHO

Genuinfluencers: Οι Influencers του μέλλοντος είναι εδώ και δεν θέλουν να σας πουλήσουν τίποτα


Εύα Κονδύλη

10 Αυγούστου 2021

Genuinfluencers: Οι Influencers του μέλλοντος είναι εδώ και δεν θέλουν να σας πουλήσουν τίποτα
Η ζωή μας - και ειδικά η digital ζωή μας - είναι πλέον περικυκλωμένη από «Influencers» διάφορων ειδών: Γυμναστικής και υγιεινής ζωής, μόδας, ομορφιάς κλπ. Ποιος είναι ο κοινός τους στόχος; Να μας προωθήσουν προϊόντα με σκοπό να τα αγοράσουμε. 

Η ζωή μας - και ειδικά η digital ζωή μας - είναι πλέον περικυκλωμένη από «Influencers» διάφορων ειδών: Γυμναστικής και υγιεινής ζωής, μόδας, ομορφιάς κλπ. Ποιος είναι ο κοινός τους στόχος; Να μας προωθήσουν προϊόντα με σκοπό να τα αγοράσουμε. 

Οι καιροί όμως αλλάζουν γρήγορα, καθώς έχει εμφανιστεί ένα νέο είδος «Influencer» στα κοινωνικά δίκτυα - οι «Genuinfluncers» - και προς έκπληξη όλων, δεν θέλουν να μας πουλήσουν τίποτα, πέρα από την ειλικρίνειά τους!

Τι είναι όμως οι Genuinfluencers;

Ο όρος αναφέρεται σε δημιουργούς που έχουν ένα μεγάλο ποσοστό ακολούθων στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά δεν ταυτίζονται με τον κοινό ορισμό του Influencer.

Οι Genuinfluencers ενδιαφέρονται περισσότερο να μοιράζονται συμβουλές, να συζητούν για πράγματα με τα οποία παθιάζονται και να διαδίδουν αμερόληπτες πληροφορίες, αντί να προωθούν ένα νέο προϊόν ή μια συλλογή. Τείνουν να γίνονται αντιληπτοί για το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και όχι για τον αριθμό των οπαδών τους.

jenny.gr

Αυτό προκάλεσε μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο τα brands αξιολογούν τους συνεργάτες τους, με τη συνάφεια και την αυθεντικότητα να γίνονται πλέον τα πιο προσοδοφόρα χαρακτηριστικά.

Το τοπίο έχει αλλάξει εντελώς ως προς το ποιος θεωρείται άτομο επιρροής και πώς ορίζουμε αυτόν τον όρο. Τα βασικά χαρακτηριστικά ενός Influencer είναι πλέον μια μοναδική οπτική γωνία και η δυναμική της κοινότητας που έχει δημιουργήσει.

Τα brands τώρα εξετάζουν προσεκτικά το πόσο αφοσιωμένοι και στενά δεμένοι είναι οι δημιουργοί με την κοινότητά τους. Αυτή η αλλαγή ήρθε πραγματικά όταν άρχισε να χτίζεται μια κοινότητα βασισμένη σε κοινά ενδιαφέροντα και όχι στην προώθηση περιεχομένου που δεν είναι ευθυγραμμισμένο με τις προσωπικές τους αξίες.

Χαρακτηριστικό και πολύ πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η Olivia Rodrigo, η ποπ σταρ και icon της Γενιάς Z, προσκλήθηκε στον Λευκό Οίκο τον Ιούλιο για να ενθαρρύνει τους εκατομμύρια οπαδούς της να εμβολιαστούν.

Πλέον η επιρροή συνδέεται με έναν πιο ουσιώδη και σημαντικό σκοπό.

jenny.gr
Splash News

Η μετατόπιση αυτή αφήνει μόνιμο αντίκτυπο - Ευτυχώς.

«Σε γενικές γραμμές βλέπουμε πολύ περισσότερη ειλικρίνεια και πραγματικότητα στο περιεχόμενο των Influencer. Νομίζω ότι αυτό οφείλεται στη συμβολή της πανδημίας, στην περισσότερη ευαισθητοποίηση για την κοινωνική δικαιοσύνη, στην πιο ανοιχτή συζήτηση γύρω από την ψυχική υγεία και απλώς στον περισσότερο χρόνο που αφιερώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον τελευταίο χρόνο», λέει ο Evy Lyons, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ στο Traackr. «Περισσότερο από ποτέ, αυτή η αίσθηση ανάληψης ευθυνών είναι παρούσα συνεχώς».

Δείτε ακόμη: Ένας ψηφιακός καλλιτέχνης αναδημιουργεί διάσημους πίνακες ζωγραφικής στο σημερινό πλαίσιο της τεχνολογίας και των social media

Γίνε κι εσύ μέλος μόνο με 6€/ έτος στο συνδρομητικό Jenny.gr Exclusive Benefits

jenny.gr