REAL LIFE WORKING GIRL

Οι 4 φράσεις που πρέπει να αποφεύγεις στα επαγγελματικά mail


JTeam

14 Ιουνίου 2022

Οι 4 φράσεις που πρέπει να αποφεύγεις στα επαγγελματικά mail
pexels
Καλό είναι να φιλτράρεις τα λόγια και τις κινήσεις σου στο περιβάλλον που εργάζεσαι και φυσικά στα mail σου

Όσο κι αν διαθέτεις το επικοινωνιακό χάρισμα, αν χρησιμοποιείς φράσεις και συνήθειες που σε δείχνουν αντιεπαγγελματία, τότε το πιο πιθανό είναι ότι θα χαρακτηριστείς έτσι, ειδικά στο εργασιακό σου περιβάλλον.

Μπορεί πολλοί να ισχυρίζονται ότι η αμεσότητα είναι ο καλύτερος τρόπος να εκφραστείς αλλά ειδικά στον επαγγελματικό χώρο, καλό είναι να αποφεύγεις τις παρακάτω φράσεις αν δεν θες να παρεξηγηθείς. Γενικά καλό είναι μέσα από τα λόγια σου να φαίνεται η αυτοπεποίθηση και ο δυναμισμός σου και να μη χτίζεις μια απρόσωπη και «ξύλινη» επικοινωνία.

Οι φράσεις λοιπόν, που καλό είναι να αποφεύγεις στο επαγγελματικά mail, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι οι παρακάτω:

1. «Δεν είμαι σίγουρος/η αν είδατε το τελευταίο μου email»

Σύμφωνα με το Adobe Consumer Email Survey, το 25% των συμμετεχόντων θεωρούν πως πρόκειται για την πιο ενοχλητική φράση που χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι όταν θέλουν να βεβαιωθούν ότι ο εργοδότης τους έχει δει το mail τους. Η διατύπωση μπορεί να γίνει πολύ διαφορετικά ή να μην γίνει καν αφού το πιο πιθανό είναι το mail σας να διαβάστηκε κανονικά αλλά να μην μπήκε στη λίστα με τις προτεραιότητες.

2. «Σύμφωνα με τη συζήτησή μας»

Αυτή η φράση θεωρείται ψυχρή, αποστασιοποιημένη και δεν έχει λόγο ύπαρξης, σύμφωνα με τους ειδικούς, στο εργασιακό περιβάλλον. Μπορείς λοιπόν, να αναφερθείς σε ό,τι έχετε συζητήσει προηγουμένως αλλά όχι σε απρόσωπο ύφος καθώς αυτό προκαλεί χάσμα.

3. «Ελπίζω το mail μου να σας βρίσκει καλά»

Πρόκειται για μια ανούσια και περιττή φράση που δικαιολογείται μόνο όταν έχεις αραιή επικοινωνία με κάποιον. Στα επαγγελματικά mail θεωρείται σχεδόν απαγορευτική παρόλο που τείνουμε να την περιλαμβάνουμε χωρίς να καταλαβαίνουμε ότι δημιουργεί απόσταση.

4. «Εγκάρδια»

Μπορεί να νομίζεις ότι με αυτή τη λέξη, κλείνεις το mail σου με τον καλύτερο τρόπο αλλά το μόνο που καταφέρνεις ουσιαστικά, είναι να το κάνεις απρόσωπο και αυτό είναι σίγουρα κάτι που δεν θες όταν θες να χτιστεί μια καλή επικοινωνία με τους συναδέλφους ή τον εργοδότη σου. Είναι προτιμότερο το «ευχαριστώ» ή «αναμένω με χαρά την απάντησή σας» ειδικά όταν η συζήτηση είναι οικονομικού περιεχομένου.