ΣΤΙΛ

Prada Dialogues: Εσείς «σκέφτεστε με λέξεις ή με εικόνες»;


Μάρθα Κουμπάνη

9 Ιανουαρίου 2021

Prada Dialogues: Εσείς «σκέφτεστε με λέξεις ή με εικόνες»;

H νέα καμπάνια του ιταλικού οίκου για την ερχόμενη σεζόν, δεν θα μπορούσε να μην είναι μοναδική μέσα από την κοινή ματιά των Raf Simons και Miuccia Prada. Οι σχεδιαστές καλούν σε διάλογο το κοινό με τον πιο πρωτότυπο και ευρηματικό τρόπο σε μια καμπάνια που φωτογραφήθηκε χωρίς φωτογράφο, αλλά από δεκάδες υπερσύγχρονες κάμερες.

Για τη δημιουργία της καμπάνιας S/S 2021 oι Co-Creative Directors, συνεργάστηκαν με τον Ferdinando Verderi, ο οποίος σχεδιάζει τις καμπάνιες του οίκου από το 2019.

Τα μοντέλα πόζαραν σε ένα κατάλευκο studio -το λευκό είναι το χρώμα της τεχνολογίας και του καινούργιου- όπου οι μηχανές τραβούσαν από κάθε γωνία.

Τα 17 μοντέλα που συμμετείχαν πόζαραν για πρώτη φορά για καμπάνια, ενώ ήταν τα ίδια που παρουσίασαν τη συλλογή στο πρώτο σόου του δημιουργικού ντουέτου, περπατώντας επίσης το καθένα για πρώτη φορά σε πασαρέλα.

Τα κορίτσια πλησιάζουν διστακτικά την οθόνη και διαβάζουν ερωτήματα όπως «Το cloud σε κάνει να σκέφτεσαι δεδομένα ή τον ουρανό;», «Είναι το νέο κάτι σχετικό;», «Σκέφτεσαι με εικόνες ή με λέξεις»; Χαϊδεύουν απαλά την οθόνη με τα ακροδάχτυλα τους και με το βλέμμα γεμάτο περιέργεια δημιουργούν μια πραγματικά ιδιαίτερη ατμόσφαιρα για τον θεατή.

To κενό τοπίο, σαν μια κόλλα λευκό χαρτί σε προκαλεί να επιτρέψεις στις σκέψεις σου να ξεχυθούν απότομα πάνω σε αυτό.

Το κοινό μπορεί αν θέλει να συμμετάσχει στον διάλογο αυτό και να υποβάλει τις δικές του απαντήσεις στο Prada.com

Η καμπάνια είναι ένα πείραμα που προσκαλεί απρόσμενες προοπτικές. Δεν υπάρχει συγγραφέας μόνο το θέμα και μια μηχανή. Και αυτή η εκκωφαντική απουσία είναι ό,τι πιο γοητευτικό είδαμε τελευταία.

Γίνε κι εσύ μέλος μόνο με 6€/ έτος στο συνδρομητικό Jenny.gr Exclusive Benefits

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.

TAGS