ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Oι millennials αγοράζουν πλέον τα μονόπετρά τους από το Ιnstagram


JTeam

14 Νοεμβρίου 2022

Oι millennials αγοράζουν πλέον τα μονόπετρά τους από το Ιnstagram
Pexels
Gen-Z και Millennials έρχονται να αλλάξουν την παραδοσιακή διαδικασία αγοράς ενός μονόπετρου. Επιλέγουν διαδικτυακά brands κοσμημάτων, τα οποία ανταποκρίνονται καλύτερα στην αισθητική και τις προτιμήσεις τους

Τα δαχτυλίδια αρραβώνων, γνωστά και ως «μονόπετρα» (παρότι δεν είναι απαραίτητο να έχουν μία πολύτιμη πέτρα), δεν είναι απλή υπόθεση. Για τις περισσότερες γυναίκες είναι εκείνο το ξεχωριστό κόσμημα, το οποίο συμβολίζει τους αιώνιους όρκους με τον αγαπημένο τους και κάνει πιο «επίσημη» τη σχέση τους.

Η διαδικασία επιλογής του δαχτυλιδιού μέχρι και σήμερα, περιελάμβανε σίγουρα κάποιο πέρασμα από βιτρίνες κοσμηματοπωλών ή μια ματιά σε διάσημα brands κοσμημάτων τα οποία έχουν παράδοση σε δαχτυλίδια αρραβώνων και μονόπετρα. Όπως για παράδειγμα η εταιρεία Tiffany And Co, γνωστή για τα engagement rings της, τα οποία ομολογουμένως δεν τα λες και προσιτά.

Οι ανερχόμενες γενιές ωστόσο, ανατρέπουν σταδιακά τα δεδομένα και ενισχύσουν μικρότερα και πιο δημιουργικά brands, κάνοντας την επιλογή του μονόπετρου μια ευχάριστη και διασκεδαστική διαδικασία, και όχι τόσο επίσημη και ακριβή.

Ιδιαίτερη σημασία στην αγορά αυτή, έχει και η σχέση μεταξύ πελάτη και κοσμηματοπώλη. Τα brands κοσμημάτων του Instagram, στην πλειονότητά τους, έχουν δημιουργηθεί από νεαρές γυναίκες επιχειρηματίες, οι οποίες μπορούν πολύ πιο εύκολα να καταλάβουν τα θέλω και τις προτιμήσεις των σύγχρονων καταναλωτών. Μπορούν με περισσότερη κατανόηση να σχεδιάσουν ό,τι ακριβώς επιθυμεί ο αγοραστής και να δημιουργήσουν μια βαθύτερη και ιδιαίτερη σχέση με τον πελάτη τους, σε αυτήν τη σημαντική αγορά.

«Σε αυτόν τον κλάδο, το πιο σημαντικό πράγμα είναι οι σχέσεις που έχετε με τους πελάτες σας», δήλωσε ο Thomai Serdari, καθηγητής και διευθυντής του προγράμματος MBA μόδας και πολυτέλειας στο Stern School of Business του NYU.

Με πολλούς τρόπους, οι νέοι influencers κοσμημάτων μπορούν να «αντανακλούν» τις ανάγκες του πελάτη που θέλουν να προσεγγίσουν και να καταφέρνουν να του κεντρίσουν την προσοχή, αλλά και να του προσφέρουν αυτό που πραγματικά επιθυμεί, κερδίζοντας ακόμη και τα καθιερωμένα brands κοσμημάτων.

Οι (συνήθως) νεαρές γυναίκες επιχειρηματίες και influencers που δημιουργούν τα μονόπετρα, ναι μεν παρέχουν εκλεκτά και πολυτελή κοσμήματα στην αγορά, χωρίς όμως να ζητούν από τους αγοραστούς πολλές χιλιάδες ευρώ, γεγονός που κάνει όλο και περισσότερα ζευγάρια, να στρέφονται προς τέτοιες επιχειρήσεις. Αυτό ωστόσο που αξίζει να κρατήσουμε, είναι οι νέες σχέσεις που δημιουργούνται μεταξύ των brands κοσμημάτων και του καταναλωτικού κοινού, το οποίο προτιμά νέα διαδικτυακά brands, αφήνοντας πίσω την παράδοση και τις καθιερωμένες τακτικές.