AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Η PETA δίνει 1 εκατ. δολάρια σε όποιο μικρό brand δημιουργήσει vegan μαλλί (και σώσει τα πρόβατα)


Κλέλια Φατούρου

18 Νοεμβρίου 2022

Η PETA δίνει 1 εκατ. δολάρια σε όποιο μικρό brand δημιουργήσει vegan μαλλί (και σώσει τα πρόβατα)
Unsplash/Meg Wagener
Τα πρόβατα πρέπει να σταματήσουν να κακοποιούνται και η PETA αναζητά τη λύση

Ο οργανισμός που ξεκίνησε το 1980 και προστατεύει τα δικαιώματα των ζώων έχει μία πολύ καλή ιδέα, που την ονόμασε Vegan Wool Challenge και θα αποφέρει τεράστιο κέρδος σε όποιον ανταποκριθεί σε αυτή την πρόκληση.

Αν κάποιος άνθρωπος ή μικρή επιχείρηση αναπτύξει επιτυχώς μία εναλλακτική του μαλλιού από πρόβατο (πάντα vegan). Στόχος είναι να σωθούν τα πρόβατα (αν και πολλοί υποστηρίζουν ότι το χρειάζονται το κούρεμα) και να δημιουργηθεί ένα υλικό που να μοιάζει με το μαλλί οπτικά, λειτουργικά αλλά και σε υφή. Επίσης, όποιος το καταφέρει, θα λάβει 1 εκατ. δολάρια. Δεν τα λες και λίγα.

«Από μήλα και κάνναβη μέχρι τσάι kombucha και κάκτο, φαίνεται να μην υπάρχει όριο στο τι μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι σχεδιαστές για να δημιουργήσουν animal-free ρούχα και αξεσουάρ. H PETA είναι ενθουσιασμένη που μπορεί να δώσει μία μεγάλη ενίσχυση σε καινοτόμα μυαλά, τα οποία θα προστατεύσουν τα πρόβατα, θα πάνε τη μόδα ένα βήμα παραπέρα και θα συμβάλουν στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος που προκαλείται από την κτηνοτροφία», ανακοίνωσε η αντιπρόεδρος, Tracy Reiman.

Σε όσους υποστηρίζουν ότι τα πρόβατα πρέπει να κουρεύονται, η PETA έχει εντοπίσει σε τουλάχιστον 117 παραγωγές μαλλιού, αγρότες που χτυπούν, κόβουν το λαιμό και στραγγαλίζουν πρόβατα. Αν και υπάρχουν ανθεκτικά υφάσματα που δεν περιλαμβάνουν την κακοποίηση ζώων, η δημιουργία ενός vegan υλικού που θα αντικαταστήσει το μαλλί θα συμβάλει απίστευτα στη μείωση της καταστροφής του κλίματος.

Εφόσον όμως οι εποχές αλλάζουν και οι νέοι καταναλωτές ενδιαφέρονται πλέον για τα ζώα, είναι επιτακτική η ανάγκη για την υιοθεσία vegan εναλλακτικών. Εξάλλου, σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού Glamout, το 73% της Gen Z αυτοπροσδιορίζεται ως ακτιβιστής των δικαιωμάτων των ζώων