ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Balenciaga: Ο Demna Gvasalia ζητάει προσωπικά συγγνώμη για την καμπάνια- «Καταδικάζω την παιδική κακοποίηση»


JTeam

3 Δεκεμβρίου 2022

Balenciaga: Ο Demna Gvasalia ζητάει προσωπικά συγγνώμη για την καμπάνια- «Καταδικάζω την παιδική κακοποίηση»
Instagram/ harpersbazaarsg
«Θέλω να ζητήσω προσωπικά συγγνώμη για τη λάθος καλλιτεχνική επιλογή της ιδέας σχετικά με την καμπάνια με τα παιδιά και αναλαμβάνω την ευθύνη μου», έγραψε μεταξύ άλλων

Mετά τη θύελλα αντιδράσεων που ξέσπασε με την καμπάνια και τα παιδιά που κρατούν BDSM λούτρινα, ο ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Balenciaga, απολογείται με μια ανάρτησή του στο Instagram.

Ο Demna Gvasalia ζητά συγνώμη μέσω Instagram για τη σεξουαλικοποίηση των παιδιών στην καμπάνια της "Balenciaga Gift Shop" επιλέγοντας τα παρακάτω λόγια για την επιστολή του:

«Θέλω να ζητήσω προσωπικά συγγνώμη για τη λάθος καλλιτεχνική επιλογή της ιδέας σχετικά με την καμπάνια με τα παιδιά και αναλαμβάνω την ευθύνη μου. Ήταν ακατάλληλο να έχουμε παιδιά να προωθούν αντικείμενα που δεν έχουν καμία σχέση με αυτά», έγραψε μεταξύ άλλων.

Όπως συνέχισε: «Όσο και αν μερικές φορές θα ήθελα να προκαλέσω κάποιες σκέψεις μέσω της δουλειάς μου, ΠΟΤΕ δεν είχα σκοπό να το κάνω αυτό με ένα τόσο φρικτό θέμα όπως η παιδική κακοποίηση, την οποία και καταδικάζω. Τέλος/ Πρέπει να μάθω από αυτό, να ακούσω και να συνεργαστώ με οργανώσεις προστασίας παιδιών για να ξέρω πώς μπορώ να συνεισφέρω και να βοηθήσω σε αυτό το τρομερό θέμα. Ζητώ συγγνώμη από οποιονδήποτε προσβλήθηκε και ο οίκος Balenciaga έχει εγγυηθεί ότι θα ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα όχι μόνο για την αποφυγή παρόμοιων λαθών στο μέλλον αλλά και για την ανάληψη ευθύνης για την προστασία της παιδικής ευημερίας με κάθε τρόπο».

Οι έντονες αντιδράσεις του κοινού ξεκίνησαν στις 16 Νοεμβρίου μετά την κυκλοφορία της νέας εορταστικής καμπάνιας του οίκου. Το όλο θέμα όμως, ήταν η παρουσία μικρών παιδιών που κρατούσαν τα παιχνίδια της συλλογής, κάποια μεγάλα αρκουδάκια ντυμένα με σύνολα bondage και BDSM. Τα ίδια αρκουδάκια είχαν κάνει την πρώτη τους εμφάνιση στο show του οίκου τον Οκτώβριο, αγκαλιά με μοντέλα των οποίων το make up θύμιζε μελανιές από ξυλοδαρμό.

Εκτός από τα αντικείμενα και τα παιδάκια, οι χρήστες των social media παρατήρησαν και κάποιες ακόμα λεπτομέρειες στην καμπάνια του οίκου, η οποία φωτογραφήθηκε από τον Gabriele Galimberti, φωτογράφο του National Geographic και γνωστό από τις "Toy Stories" του. Ένα viral tweet, κατέδειχνε τη φωτογράφιση ως «ενδιαφέρουσα» και συνέχιζε ότι «περιέχει ένα όχι και τόσο καλά κρυμμένο έγγραφο σχετικά με το εικονικό παιδικό πορνό». Αφού έκαναν ζουμ οι fans είδαν πως τα χαρτιά που χρησιμοποιήθηκαν ως props στην καμπάνια ήταν από την δίκη του Ανώτατου ΔΙκαστηρίου του 2008, United States v. Williams, η οποία είχε θέμα την παιδική κακοποίηση!

Jenny.Gr
Jenny.Gr

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.