ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Burberry: Νέο logo, νέα καμπάνια, νέα αισθητική - Μια ωδή στο Britishness


JTeam

6 Φεβρουαρίου 2023

Burberry: Νέο logo, νέα καμπάνια, νέα αισθητική - Μια ωδή στο Britishness
Instagram/ burberry
H πρώτη καμπάνια υπό τον νέο Chief Creative Officer, Daniel Lee, καλωσορίζει την ολοκαίνουρια ταυτότητα του οίκου

Ο βρετανικός οίκος μόδας, Burberry, με ένα ολόφρεσκο logo, αποκάλυψε την πρώτη καμπάνια υπό τον Daniel Lee αφού πρώτα «καθάρισε» τα accounts στα social. Η δημόσια κατακραυγή για τον οίκο ήρθε όταν παρουσίασε μοντέλα ουδέτερου φύλου να κάνουν μαστεκτομή, προκαλώντας αντιδράσεις, με πολλούς να γράφουν ότι «παρουσιάζει σαν κάτι ωραίο και φυσιολογικό κορίτσια που έχουν αφαιρέσει το υγιές στήθος τους».

Σήμερα, η Burberry αποκαλύπτει μια ολοκαίνουρια ταυτότητα με ανανεωμένο το logo της και μια καμπάνια- ωδή στο Britishness- την πρώτη υπό τον νέο της Chief Creative Director, Daniel Lee. Η καμπάνια έρχεται να αναδείξει την αναδιαμορφωμένη αισθητική του οίκου και να την πάει ένα βήμα παραπέρα, έχοντας μια πιο νεανική και καθαρή βρετανική οπτική.

Το ιδιαίτερο cast αποτελείται από πολλά ταλέντα από τη Βρετανία. Περιλαμβάνει τους μουσικούς John Glacier, Shygirl και Skepta, την ηθοποιό Vanessa Redgrave, τα μοντέλα Lennon Gallagher και Liberty Ross, και τον ποδοσφαιριστή Raheem Sterling. Στην καμπάνια επίσης πρωταγωνιστεί η Νοτιοκορεάτισσα ηθοποιός, Jun Ji-hyun που έγινε brand ambassador του οίκου το 2022.

Όσο για τους υπόλοιπους που συμμετέχουν στην καμπάνια, στήθηκαν στον φακό της Βρετανίδας Tyrone Lebon σε διάφορα σημεία του Λονδίνου, όπως στην πλατεία Trafalgar και στη Γέφυρα του Αλβέρτου.

Αν ανυπομονείς ωστόσο, να πάρεις μια γεύση από τις δημιουργίες του Lee, θα πρέπει να κάνεις λίγη υπομονή αφού η νέα καμπάνια αν και στηρίζεται στο concept του, είναι μέρος του σχεδιασμού που άφησε πίσω ο Tisci.

Οι δημιουργίες του νέου Chief Creative Officer του οίκου θα αποκαλυφθούν στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου στις 20 Φεβρουαρίου.

O Daniel Lee απέκτησε τη νέα του θέση στον οίκο τον Σεπτέμβριο, λίγες μόλις ημέρες μετά το τελευταίο show του Ιταλού σχεδιαστή, Tisci για το βρετανικό brand. Το «αίσθημα της Βρετανίας» είναι ενσωματωμένο στη νέα καμπάνια και ανυπομονούμε να δούμε ό,τι έχει σχεδιάσει εντελώς μόνος του σε λιγότερο από 20 μέρες.

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.