ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Το shapewear brand της Lizzo λανσάρει την πρώτη του gender-neutral σειρά εσωρούχων


Σοφία Χριστίνα Ραδίτσα

31 Μαρτίου 2023

Το shapewear brand της Lizzo λανσάρει την πρώτη του gender-neutral σειρά εσωρούχων
Instagram/yitty
Ένα χρόνο αφού έκανε το «μπαμ» στην αγορά του shapewear, η Yitty επεκτείνει την προσφορά των προϊόντων της σε gender identities που δεν εκπροσωπούνται επαρκώς και εκτοξεύεται

Αμέσως μετά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, η Yitty, το shapewear brand της διάσημης τραγουδίστριας Lizzo, αποφάσισε να δώσει στην λέξη «inclusivity» την αξία που της αρμόζει.

Τον Αύγουστο η Yitty θα παρουσιάσει μια σειρά από gender-neutral εσώρουχα, η οποία θα ονομάζεται «Your Skin by Yitty». Η συλλογή θα περιλαμβάνει tucking βρακάκια και binder tops, τα οποία στοχεύουν σε καταναλωτές που αυτοπροσδιορίζονται ως transgender, non-binary και gender non-conforming. Μια μεγάλη ομάδα ατόμων δηλαδή που δεν εκπροσωπείται όσο θα έπρεπε.

«Δεν κατασκευάζουμε gender-neutral ρούχα. Δημιουργούμε ένα προϊόν, το οποίο καλύπτει μια πραγματική ανάγκη» αναφέρει η Lizzo, η ιδρύτρια της Yitty και η CEO του brand στο BoF. «Έχουμε καθυστερήσει πάρα πολύ για κάτι σαν και αυτό. Είμαι επιτέλους στη θέση που μπορώ να κάνω κάτι όμως».

Η σειρά είναι επίσης μια ευκαιρία για το brand να επεκτείνει το πελατολόγιό της, ειδικά τώρα που θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις της σχεδόν $100 εκατομμύρια τον χρόνο.

Με το λανσάρισμά της τον Μάρτιο του 2022 η Yitty διακρίθηκε στην αγορά του shapewear για τα προϊόντα της, τα οποία αγκαλιάζουν το σώμα με έντονα χρώματα και prints. Επίσης απευθύνονται σε όλους του σωματότυπους, με μια γκάμα μεγεθών από extra small μέχρι 6X. Το brand έβγαλε από τις πωλήσεις την πρώτη του ημέρα πάνω από $1 εκατομμύριο.

Η persona της Lizzo, που χαρακτηρίζεται από την ήρεμη αυτοπεποίθηση και το body acceptance, είναι υπεύθυνη κατά πολύ για αυτή την επιτυχία. Μικρά videos στα social media, που συχνά ήταν τραβηγμένα με κάμερα κινητού, τα οποία έδειχναν την τραγουδίστρια σε αισθησιακές πόζες, ενώ φορούσε προϊόντα από το brand της, προσέλκυσαν περισσότερους πελάτες στη Yitty από τις πιο ακριβές και πιο χρονοβόρες marketing ενέργειες.

Βέβαια το να στηρίζεσαι, ως brand, σε έναν celebrity ιδρυτή δεν είναι πάντα μια στρατηγική που διαρκεί στον χρόνο. Για κάθε Rare Beauty ή Savage x Fenty, υπάρχουν άλλες δεκάδες celebrity brands που δεν προχώρησαν. Η Yitty, από την άλλη, φαίνεται να έχει ξεπεράσει το στάδιο, που απλά γίνεται ένα ξαφνικό «μπαμ» και να έχει αναπτυχθεί τόσο πολύ, που κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστεί να κοιτάξει και πέρα από την mega celebrity ιδρύτριά του.

Σε γενικές γραμμές τα brands που έχουν αναπτυχθεί κατά πολύ, έχουν μειώσει την «εξάρτησή» τους από τους διάσημους ιδρυτές τους. Ας πάρουμε για παράδειγμα το shapewear brand της Kim Kardashian, το «Skims». Όταν το brand πρωτοξεκίνησε η Kim ήταν σε όλες τις ενέργειες που έκανε το marketing. Αλλά στις πιο πρόσφατες καμπάνιες είδαμε μια μεταστροφή. Διάσημα supermodels όπως η Tyra Banks και η Heidi Klum, ανερχόμενοι star του The White Lotus και η pop star SZA πήραν μέρος σε αυτές τις καμπάνιες και το πρόσωπο άλλαξε.

Προς στιγμήν η Lizzo είπε πως δεν είναι προτεραιότητά της να στρατολογήσει άλλες διασημότητες για την προώθηση της Yitty, μιας και η διαδικασία αυτή είναι πολύ πιο συναισθηματική παρά καθαρά επαγγελματική. Μια από τις σκέψεις για το άμεσο μέλλον είναι η δημιουργία virtual αιθουσών, όπου η Lizzo θα μπορεί να συζητάει με τους πελάτες θέματα με τα οποία είναι πραγματικά παθιασμένη. Σήμερα γίνεται κάτι αντίστοιχο, αλλά σε πραγματικό χώρο με τους πιο loyal πελάτες του brand, όπου τεστάρουν μελλοντικά προϊόντα.

«Πρέπει να ζεις στο μέλλον. Δεν κοιτάζω δεξιά. Δεν κοιτάζω αριστερά. Κοιτάζω ευθεία» είπε η Lizzo.

Πηγή: BoF

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.