Η γερμανική MCM για την τελευταία της καμπάνια κάλεσε δύο ανθρώπους που ξέρουν καλά τη δουλειά τους και φυσικά ξέρουν πώς να ξεχωρίζουν. Η Κάρα Ντελεβίν και ο Νοτιοκορεάτης Τσου Μιν πρωταγωνιστούν και «χάνονται» μέσα σε βουνά από τσάντες και αποσκευές με το χαρακτηριστικό κάμελ χρώμα και το μονόγραμμα της εταιρείας.
«Οι τελευταίοι MCM Mavericks. Μια φυλή ατόμων που σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο, σπάζοντας τους κανόνες και ενσαρκώνοντας το πνεύμα της εταιρείας μας. » αναφέρει η πρόεδρος της MCM, Σαμπίν Μπρούνερ.
Στη συνέχεια πρόσθεσε πως η καμπάνια αυτή συνδέεται με τον ξεκάθαρο σκοπό του brand, να ντύνει δηλαδή ένα τέτοιο ακριβώς κοινό και πως η ανοιξιάτικη συλλογή θολώνει τα όρια μεταξύ ελεύθερου χρόνου και χρόνου εργασίας ως τέλεια για ένα ταξίδι εκλεπτυσμένης επανάστασης, ανακάλυψης του καινούργιου και δημιουργώντας το.
Η MCM επίσης δήλωσε πως «Η Κάρα Ντελεβίν και ο Τσου Μιν αντιπροσωπεύουν την φυλή της εταιρείας ως δύο διαφορετικοί και δυναμικοί ψηφιακοί νομάδες, που ακολουθούν τον δικό τους Βορρά».
Για την άνοιξη του 2024 λοιπόν, η MCM δίνει έμφαση στα head-to-toe looks, παρουσιάζοντας το δίδυμο με sporty ready-to-wear. Από αξεσουάρ βλέπουμε από βαλίτσες μέχρι sac voyage, XL Visetos Diamond tote, Medium Starck Tennis backpack και τη Small Ella Boston τσάντα.
Πηγή: WWD
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.