ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Eιδικός στα δέρματα τεμαχίζει τσάντες διάσημων οίκων στα social media για να δει εάν αξίζουν


JTeam

9 Ιανουαρίου 2024

Eιδικός στα δέρματα τεμαχίζει τσάντες διάσημων οίκων στα social media για να δει εάν αξίζουν
TikTok @Tanner Leatherstein
Έχει σχεδόν ένα εκατομμύριο followers στο TikTok και κάνει κομματάκια τσάντες διάσημων οίκων 

Στο κόσμο των social media μπορείς να αντικρίσεις πολλά και διαφορετικά πράγματα. Το τελευταίο διάστημα, όμως, το ενδιαφέρον μονοπωλεί ο 37χρονος Τάνερ Λίθερσταιν, ο οποίος έχει έναν μοναδικό σκοπό: Να αποδομήσει είδη πολυτελείας ώστε να διαπιστώσει εάν η ποιότητα των υλικών δικαιολογεί την τιμή τους.

Ο Τάνερ Λίθερσταιν, του οποίου το πραγματικό όνομα είναι Βόλκαν Γιλμάζ, έχει περισσότερους από 950.000 ακόλουθους στο TikTok και περισσότερους από 600.000 στο Instagram. Στα εβδομαδιαία βίντεό του, θα τον δεις είτε να παίρνει ένα ψαλίδι και να κόβει μια τσάντα Prada ή να καταστρέφει μέχρι μανίας έναν χαρτοφύλακα της Louis Vuitton.

@tanner.leatherstein Christian Loutboutin surprised me... #christianlouboutin #christanlouboutin #christianlouboutinshoes #tannerleatherstein #leatherexpert #shoetok #luxurytok #leathertok #fashion #luxuryfashion #fashionreview #leather #cristianlouboutin #heels #luxuryshoes ♬ original sound - Tanner Leatherstein

Μιλώντας στους New York Times, ο ίδιος τόνισε ότι σε «πολλές περιπτώσεις, οι εκτιμήσεις μου είναι περίπου το ένα δέκατο από αυτό που λέει η τιμή». Σε σχετικό βίντεό του έχει σημειώσει ότι «οι άνθρωποι συχνά χρησιμοποιούν την τιμή ως κριτήριο για την ποιότητα, αλλά αυτό σπάνια λειτουργεί. Οι οίκοι που χρησιμοποιούν καλό δέρμα δεν μπορούν να σταματήσουν να μιλούν γι' αυτό. Πρέπει να κοιτάξετε τις ετικέτες. Περιγραφές όπως "γνήσιο δέρμα" δεν σημαίνουν τίποτα, ενώ άλλες όπως "φυτική δέψη" ή "φυσικός κόκκος", ναι».

Πώς και γιατί ξεκίνησε να καταστρέφει τσάντες διάσημων οίκων;

«Φίλοι και γνωστοί πάντα μου ζητούσαν να αξιολογήσω τις δερμάτινες τσάντες τους. Ποια γνώμη είχα για την ποιότητα ή να τους πω εάν έχουν πληρώσει πολλά χρήματα. Αυτό με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν στην πραγματικότητα τόσα πολλά για τον τρόπο προέλευσης ή χρήσης του δέρματος και είναι καχύποπτοι για τις σημάνσεις στα πολυτελή δερμάτινα προϊόντα. Έτσι, άρχισα να φτιάχνω μερικά βίντεο για να απαντήσω στις ερωτήσεις τους. Δεν περίμενα ότι θα ξεσηκώνονταν με τον τρόπο που το έκαναν», σημείωσε στη συνέντευξή του στους NYT.

O Τάνερ ξεκαθάρισε πως όταν ξεκίνησε να τεμαχίζει τις τσάντες, ήθελε ουσιαστικά να αποδείξει ότι η τιμή δεν αφορούσε πραγματικά το δέρμα ή τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, αλλά αφορούσε κυρίως τη συνθήκη που σχετίζεται με μια εταιρεία. Κι αυτό γιατί πολλοί άνθρωποι υποθέτουν ότι αν κάτι είναι ακριβό, πρέπει να είναι καλό.

@tanner.leatherstein Cut up thousand-dollar bags? Yup. That's what I do! But contrary to popular belief, I don't make money from promoting leather brands... #pegai #pegaiatelier #pegaileather #tannerleatherstein #leatherstein #leatherexpert #cuttingup #luxurybags #luxurybrands #luxurylifestyle #luxurybag #luxurybagbrand #affordable #affordablefashion #affordableluxury #affordablestyle #leather #leathergoods #leathershop #leatherworkshop #leatherstore #bag #fashion #leatherbrand #luxury #faq #bfcm #bfcmsale #christmas #sale ♬ original sound - Tanner Leatherstein

Η πρώτη τσάντα που κατέστρεψε ήταν ένας χαρτοφύλακας της Louis Vuitton, με τον ίδιο να αφηγείται στους NYT ότι «η Louis Vuitton είναι μια από τους πιο διάσημους οίκους στον κόσμο, αλλά πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι το εμβληματικό μονόγραμμα LV είναι στην πραγματικότητα καμβάς. Το πρώτο βίντεο που έγινε viral ήταν με ένα μικρό πορτοφόλι αξίας 1.200 δολαρίων από τη Chanel».

Ποιους οίκους ξεχωρίζει ως προς την ποιότητα;

O Τάνερ Λίθερσταιν αποκάλυψε στη συνέντευξή του ότι η «η Bottega Veneta χρησιμοποιεί απίστευτα δέρματα και έχω κάνει τρία ή τέσσερα βίντεο για τα όμορφα προϊόντα της». Βέβαια, όπως τόνισε, όταν εκείνος έκοψε ένα πορτοφόλι της, είδε πως η φόδρα ήταν φτιαγμένη από δέρμα χαμηλότερης ποιότητας από αυτό που περιγράφεται στην ετικέτα».

Η σκωτσέζικη Strathberry, είναι επίσης, σύμφωνα με τον ίδιο ένας οίκος που αξίζει τα χρήματά του. «Παράγουν τα προϊόντα τους στο Ubrique, που είναι αυτή η μικρή πόλη στην Ισπανία όπου οίκοι όπως η Loewe και η Dior παράγουν τα προϊόντα τους. Αλλά ο οίκος Strathberry είναι ένα κλάσμα μόνο του κόστους. Η Polene είναι μια άλλη μεγάλη εταιρεία που φτιάχτηκε από ανθρώπους, οι οποίοι ξέρουν πραγματικά τι κάνουν».

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.