ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Η grotesque καμπάνια του Σον Μαγκρ για το ντεμπούτο του στο Alexander McQueen


Σοφία Χριστίνα Ραδίτσα

15 Φεβρουαρίου 2024

Η grotesque καμπάνια του Σον Μαγκρ για το ντεμπούτο του στο Alexander McQueen
Alexander McQueen
Γιατί οι νεκροκεφαλές ήταν, είναι και θα είναι το σήμα κατατεθέν του οίκου Alexander McQueen

Δεν περιμέναμε ότι η πρώτη συλλογή του Σον Μαγκρ για τον οίκο μόδας Alexander McQueen θα γινόταν χωρίς διαφήμιση και χωρίς Δελτία Τύπου. Είναι λογικό πως μετά την αποχώρηση της Σάρας Μπάρτον ο οίκος θέλει να δώσει extra βαρύτητα και να δείξει την πίστη του και την στήριξή του στον νέο creative director. Ως αποτέλεσμα αυτού έχουμε μια καμπάνια που ταιριάζει γάντι στη φιλοσοφία του Alexander McQueen και μοιάζει αρκετά σύγχρονη, αλλά και κάπως minimal.

Στις φωτογραφίες της καμπάνιας βλέπουμε μοντέλα με μάσκες σκελετών από χρώμιο, να τρέχουν σε ένα δάσος με κωνοφόρα δέντρα, το οποίο ξεκάθαρα ήταν ένα κλείσιμο ματιού στην κέλτικη καταγωγή του Μαγκρ και του ΜακΚουίν. Ατμοσφαιρική φωτογράφιση σίγουρα με grotesque τόνο, αλλά ταυτόχρονα έναν νεανικό και φρέσκο αέρα. Η Ντέμπρα Σο και η Φράνκι Ράιντερ, τα μοντέλα της καμπάνιας φορούσαν mini φορέματα με chunky μπότες, κοστούμια με έντονες βάτες, ασημένια και καρό υφάσματα.

Ο οίκος είπε «Η καμπάνια ενσαρκώνει το παρελθόν του brand, ώστε να ενημερώσει το παρον και το μέλλον».

Στην καμπάνια βλέπουμε και για πρώτη φορά το νέο logo του brand, το οποίο είναι μια ανανεωμένη εκδοχή του original logo που σκέφτηκε ο ιδρυτής του οίκου πριν 30 χρόνια.

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.