Η Ναόμι Γουότς και η Ντρι Χέμινγουεϊ «φωτίζουν» τον καρκίνο των ωοθηκών μέσω καμπάνιας ρούχων
Σοφία Χριστίνα Ραδίτσα
26 Αυγούστου 2024
Η Ναόμι Γουότς, η Ντρι Χέμινγουεϊ, η Τζόρτζια Φάουλερ και η Γουίλα Ντεβρέ συνεργάστηκαν μια καμπάνια, η οποία έχει βαθιά συναισθηματική αξία για τους Αυστραλιανούς σχεδιάστριες Καμίλα Φρίμαν-Τόπερ και Μαρκ Φρίμαν, που βρίσκονται πίσω από το brand Camilla and Marc.
Η καμπάνια από τη μεριά του brand φωτίζει τον καρκίνο των ωοθηκών και τη δουλειά που κάνουν τα αδέρφια μέσω την πρωτοβουλίας τους «Ovaries. Talk About Them».
«Ο αδερφός μου Μαρκ και εγώ χάσαμε τη μητέρα μας εξαιτίας του καρκίνου των ωοθηκών σε ηλικία 11 και 13 ετών. Αυτό ήταν πριν 30 χρόνια και από τότε τα στατιστικά για την ασθένεια έχουν αλλάξει οριακά. Δεν υπήρχε τότε κάποιο τεστ και δεν υπάρχει ακόμα και αυτό γίνεται επειδή δεν υπάρχει χρηματοδότηση και το σύστημα υγείας μεροληπτεί σε βάρος των γυναικών» αναφέρει η creative director σε μια συνέντευξη.
Τα αδέρφια έχουμε καταφέρει να συγκεντρώσουν $1.7 εκατομμύρια για έρευνα του καρκίνου των ωοθηκών τα τελευταία τέσσερα χρόνια, με το 100% των εισπράξεων να πηγαίνουν απευθείας σε αυτόν τον σκοπό. Οι σχεδιαστές ελπίζουν οι προσπάθειές τους μέσω των capsule συλλογών τους και των ambassadors να βοηθήσουν στην ενημέρωση για τον καρκίνο των ωοθηκών και να χρηματοδοτήσουν τα πρώιμα στάδια των ερευνών ώστε να πάνε σε κλινικές δοκιμές μέσα στο 2026.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.