UPDATE

Gen Z: Ραγδαία αύξηση των αισθητικών επεμβάσεων στη νέα γενιά - Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα


JTeam

22 Φεβρουαρίου 2023

Gen Z: Ραγδαία αύξηση των αισθητικών επεμβάσεων στη νέα γενιά - Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα
@emmamacdonald
Οι πλαστικοί χειρουργοί αναφέρουν κατακόρυφη αύξηση των επισκέψεων από Gen Z πελάτες

Το 75% των πλαστικών χειρουργών ανέφερε ραγδαία αύξηση στους πελάτες κάτω των 30 ετών, σύμφωνα με στοιχεία της American Academy of Facial Plastic and Reconstructive Surgery, συγκριτικά με τα τελευταία πέντε χρόνια.

Οι νεαρές ηλικίες εξακολουθούν όλο και πιο έντονα, να στρέφονται προς τα fillers, τις χειρουργικές πλαστικές επεμβάσεις, το botox, τα νήματα- αλλά σε πολλές ακόμη αισθητικές διαδικασίες.

Η Dr. Ashley Amalfi, πλαστική χειρουργός, δήλωσε ότι έχει παρατηρήσει έντονη άνοδο της νεαρής πελατείας στο Quatela Center for Plastic Surgery στο Ρότσεστερ της Νέας Υόρκης - και τώρα, περίπου το ένα τρίτο των ασθενών και πελατών της είναι Gen Z, δηλαδή άτομα κάτω των 30 ετών.

«Πραγματικά το βλέπω ως ένα είδος επέκτασης της αγοράς ομορφιάς», δήλωσε στη Νew York Post, χαρακτηρίζοντας την τάση «υπέροχη». «Είναι γενικά μια πληθυσμιακή ομάδα που φροντίζει πολύ καλά τον εαυτό της».

Jenny.Gr
@madisonbeer

Τα πιο συνηθισμένα αιτήματα στο γραφείο της από τις γυναίκες των 20 είναι ανόρθωση στήθους, αύξηση στήθους και ενέσεις Botox, οι οποίες, όπως λέει, είναι απλά προληπτικές.

«Επενδύουν στον εαυτό τους και κάνουν τέτοιου είδους πράγματα σε νεότερη ηλικία», εξήγησε.

Αν και η δημοφιλία των πλαστικών στήθους ουσιαστικά δεν μειώθηκε ποτέ, η Dr. Ashley υποστηρίζει ότι οι γυναίκες υποβάλλονται στη διαδικασία σε πολύ νεότερη ηλικία. Η Jasmine Smith, μια 26χρονη content creator, μοιράστηκε με τους 229.000 followers της στο TikTok ότι σκοπεύει να κάνει αυξητική στήθους αυτή την εβδομάδα και μάλιστα, να τους δείξει αναλυτικά τη διαδικασία και τη δική της εμπειρία.

Ενδεχομένως η ραγδαία αύξηση των χειρουργικών επεμβάσεων να οφείλεται στον χρόνο που αφιερώνει η συγκεκριμένη γενιά στα social media.

Έκθεση του Δεκεμβρίου 2022 ανέφερε ότι πάνω από το μισό της Gen Z ξοδεύει συνήθως τέσσερις ή περισσότερες ώρες στα social, με το TikTok να αποτελεί μία από τις πιο εφαρμογές που χρησιμοποιούν συχνότερα.

Jenny.Gr
@nazaninkavari