UPDATE

MovieTok: Οι TikTokers «τελειώνουν» τους κριτικούς κινηματογράφου και παίρνουν όλα τα λεφτά


JTeam

19 Σεπτεμβρίου 2023

MovieTok: Οι TikTokers «τελειώνουν» τους κριτικούς κινηματογράφου και παίρνουν όλα τα λεφτά
Η επανάσταση του MovieTok - Οι δημιουργοί του TikTok μπορούν να προσεγγίσουν ένα κοινό εκατομμυρίων και να κερδίσουν δεκάδες χιλιάδες δολάρια ανά ανάρτηση

Η Μάντι Κοχ λατρεύει να κάνει κριτικές για τις αγαπημένες της ταινίες στο TikTok, όπου η ίδια διατηρεί λογαριασμό με περισσότερους από τρία εκατομμύρια ακόλουθους. Μάλιστα, η κριτική της για το «What Happened to Monday», έχει συγκεντρώσει πάνω από 24 εκατομμύρια προβολές.

Η Κοχ, η οποία τις περισσότερες φορές πληρώνεται από κινηματογραφικές εταιρείες για να προωθήσει τη δουλειά τους, αναφέρει στους New York Times ότι δημιουργεί τα συγκεκριμένα βίντεο για να συνδέει τους ανθρώπους που έχουν κοινό ενδιαφέρον την παρακολούθηση ταινιών και να τους γλιτώνει κόπο και χρόνο «από το να ψάχνουν να βρουν πραγματικά ”καλές” ταινίες».

«Δεν είμαι κριτικός ταινιών»

Η ίδια, παρόλο που έχει ένα τόσο δυνατό προφίλ στα social media και πληρώνεται αδρά για αυτό, κρατά χαμηλό προφίλ και περιγράφει τον εαυτό της ως ένα «απλό κορίτσι που αγαπά τις ταινίες», «influencer» ή ακόμη και «δημιουργό περιεχομένου», αλλά επ’ ουδενί «κριτικό ταινιών». «Απλώς δεν βλέπω τον εαυτό μου υπό αυτό το πρίσμα», εξήγησε στους nyt.

Η Κοχ, είναι 22 ετών, όπως ο Straw Hat Goofy και ο Cinema.Joe , που προσεγγίζουν εκατομμύρια ανθρώπους κάνοντας κριτική, ανάλυση ή προώθηση ταινιών. Αρκετοί νεαροί κερδίζουν πολλά χρήματα με αυτόν τον τρόπο — κυρίως από αναρτήσεις που χρηματοδοτούνται από στούντιο του Χόλιγουντ – επομένως, είναι διπλά προνομιούχοι, αφού έχουν κάνει το πάθος τους για τον κινηματογράφο επάγγελμα πλήρους απασχόλησης, τη στιγμή που γίνονται περικοπές στις θέσεις εργασίας κριτικών τέχνης στα δημοσιογραφικά γραφεία.

«Όταν διαβάζεις την κριτική ενός κριτικού, ακούγεται σχεδόν σαν να την έγραψε ένας υπολογιστής», είπε ο Κάμερον Κόζακ, 21 ετών, που αυτοαποκαλείται «κριτικός ταινιών» και έχει 1,5 εκατομμύριο ακόλουθους. «Αλλά όταν έχετε κάποιον στο TikTok τον οποίο παρακολουθείτε καθημερινά και γνωρίζετε τη φωνή του και τι του αρέσει, υπάρχει κάτι πιο προσωπικό με το οποίο μπορούν να συνδεθούν οι άνθρωποι».

Στο MovieTok — όπως είναι γνωστή η κοινότητα — οι πιο επιτυχημένοι χρήστες δημοσιεύουν τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, βίντεο που συνήθως κυμαίνονται μεταξύ 30 και 90 δευτερολέπτων.

Άλλοι προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή του θεατή μέσα στα πρώτα τρία δευτερόλεπτα μιλώντας απευθείας στην κάμερα, ενώ ακόμη, πολλοί δημιουργοί, ειδικεύονται σε μια συγκεκριμένη θέση. Για παράδειγμα, ο Joe Aragon ( Cinema.Joe , 931.000 ακόλουθοι) είναι γνωστός για τις αναλύσεις του στα highlights. Ο Monse Gutierrez ( cvnela , 1,4 εκατομμύρια ακόλουθοι) και ο Bryan Lucious (stoney_tha_great , 387.000 ακόλουθοι) κατατάσσουν τις ταινίες τρόμου.

Διαβάστε τη συνέχεια στο intronews.gr