Η American Eagle απάντησε στα αρνητικά σχόλια, για τα «υπέροχα γονίδια» της Σίντνεϊ Σουίνι
JTeam
2 Αυγούστου 2025

Μετά τον καταιγισμό αρνητικών σχολίων και τις κατηγορίες περί ναζιστικής προπαγάνδας, η American Eagle έδωσε τη δική της απάντηση για τη νέα διαφημιστική καμπάνια, με πρωταγωνίστρια τη Σίντνεϊ Σουίνι, της οποίας τα «υπέροχα γονίδια» συζητηθήκαν εντόνως και προκάλεσαν αντιδράσεις.
Όπως έγραψε χαρακτηριστικά η εταιρεία: «Η καμπάνια “Sydney Sweeney has great jeans” ήταν και παραμένει μια ιστορία για τζιν. Τα δικά της τζιν. Η δική της ιστορία. Συνεχίζουμε να γιορτάζουμε το πώς κάθε άνθρωπος φορά τα τζιν της AE με αυτοπεποίθηση, με τον δικό του τρόπο. Τα υπέροχα τζιν δείχνουν ωραία σε όλους».
Η καμπάνια της American Eagle ίσως και να περνούσε στα ψιλά, αν η Σίντνεϊ Σουίνι δεν είχε πει: «Τα γονίδια μεταβιβάζονται από τους γονείς στους απογόνους και συχνά καθορίζουν χαρακτηριστικά όπως το χρώμα των μαλλιών, η προσωπικότητα και ακόμα και το χρώμα των ματιών. Τα τζιν μου είναι μπλε».
Αυτά τα λόγια έφεραν έντονη συζήτηση στο διαδίκτυο, με πολλούς να διαφωνούν για το αν πρόκειται για ένα αθώο και χιουμοριστικό λογοπαίγνιο ανάμεσα στο “great genes” (καλά γονίδια) και “great jeans” (καλά τζιν), ή αν η διαφήμιση υποκρύπτει κάποιο βαθύτερο νόημα. Με βάση το γεγονός πως η ηθοποιός έχει ξανθά μαλλιά και γαλάζια μάτια, ορισμένοι χρήστες υποστήριξαν πως επρόκειτο για λεπτή αναφορά σε ναζιστική προπαγάνδα -παρά το γεγονός ότι η American Eagle εδώ και καιρό έχει συμπεριληπτικό χαρακτήρα στις καμπάνιες της και ότι ο CEO της είναι Εβραίος.
Βέβαια, υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος, αυτή δηλαδή που πολλοί υποστήριξαν πως όλη αυτή η κατακραυγή ήταν μια ψεύτικη αγανάκτηση από μια γενιά που είναι υπερβολικά συνδεδεμένη στο διαδίκτυο και που ψάχνει αφορμές για προσβολή εκεί που δεν υπάρχουν.
Αληθινές ιστορίες, βαθιά θέματα, καθημερινή έμπνευση. Ακολούθησε το JennyGr στο Google News.