Τα στιβαρά ανδρικά πόδια που κατεβαίνουν τα σκαλιά στο υπόγειο της Πλάκας πάνω σε γυαλιστερές γόβες. Τα χείλη με κόκκινο φωτεινό κραγιόν. Τα ρούχα με τις πούλιες. Οι εντυπωσιακές περούκες. Ο Σταύρος Γιαννουλάδης, ο Πάνος Τοψίδης, ο Χάρης Κρεμμύδας, πρωταγωνιστές των «Μπλε καστόρινων παπουτσιών» που ανεβάζουν οι 4Frontal σε σκηνοθεσία Θανάση Ζερίτη στο Θέατρο Μπέλλος κατεβαίνουν τα σκαλιά και μαζί επιστρέφουν στο «αμαρτωλό» 1964, στο υπόγειο της θρυλικής «Χαβάης». «Ένα υπόγειο, συνδυασμός ταβέρνας και φολί μπερζέρ, που’ χε σεπαρέ και αντί για γυναίκες σέρβιραν άντρες ντυμένοι γυναίκες».
Εννοείται πως δεν διεκδικούν την πρωτοτυπία της τρανς θεματολογίας στο θέατρο. Μόνο φέτος, η θεατροποίηση της «Στρέλλας» από την Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ έκανε πάταγο. Ή πέρυσι ήταν τα «Κόκκινα φανάρια» του Cartel και του Βασίλη Μπισμπίκη. Όμως, η δική τους αφήγηση αφορά στο πρώτο ‘καταφύγιο’ για τραβεστί της αθηναϊκής ιστορίας. Τότε που η συζήτηση περί τρανς ορατότητας ήταν υλικό επιστημονικής φαντασίας. Κι όσα αγόρια δοκίμαζαν να ντυθούν ή να βαφτούν σαν κορίτσια ξυλοφορτώνονταν στη μέση του δρόμου, συλλαμβάνονταν ή δολοφονούνταν.
Διαβάστε τη συνέχεια στο monopoli.gr