Επαγγελματικά, προσωπικά, φιλικά κτλ. Είναι ένας σύγχρονος τρόπος επικοινωνίας που έχει τους δικούς του κανόνες.
Ποιοι είναι αυτοί;
- Χαλαρώστε με τα σημεία στίξης. Ναι, στο μάθημα της γλώσσας στο δημοτικό είχαμε την πρώτη μας επαφή με τα σημεία στίξης. Εισαγωγικά, θαυμαστικά, ερωτηματικά κτλ μας βοηθούσαν να δείξουμε αυτό που θέλαμε να πούμε. Το θέμα είναι πως τα πολλά σημεία στίξης θα πρέπει να λείπουν ειδικά όταν πρόκειται για ένα επαγγελματικό email. Μπορείτε να εκφράσετε λεκτικά το θαυμασμό, την απογοήτευση ή την ενόχλησή σας.
- Προσπαθήστε να βρείτε το προσωπικό σας style και ύφος γραφής στα επαγγελματικά σας emails.
- Να είστε συνεπείς στην αποστολή των email σας. Όταν πρέπει να απαντήσετε κάντε έγκαιρα. Η ασυνέπεια δείχνει έλλειψη επαγγελματισμού.
- Προσοχή όταν κάνετε κοινοποίηση κάποιο email. Είναι πολύ σύνηθες μέσα στην καθημερινότητα σας να πρέπει να ενημερώσετε αρκετά άτομα για κάποιο ζήτημα που τα ενδιαφέρει. Η κοινοποίηση ή cc όπως λέγεται στην γλώσσα της τεχνολογίας, θέλει ιδιαίτερη προσοχή καθώς πρέπει να προσέχετε τι αναφέρετε και σε ποιους.
- Χρησιμοποιήστε με φειδώ το "ευχαριστώ". Μπορεί να σας ακουστεί περίεργο αλλά χάνει την αξία του όταν το χρησιμοποιείτε σε κάθε email, για κάθε ζήτημα.
- Να βάζετε πάντα θέμα στα emails σας. Είναι πολύ βοηθητικό και για τον παραλήπτη αλλά και τον αποστολέα.
- Να εγκαταστήσετε την αναίρεση ή αλλιώς Undo. Πόσες φορές έχετε στείλει κάποιο email που τελευταία στιγμή συνειδητοποιείτε πως έχετε κάνει κάποιο λάθος ή δεν έπρεπε τελικά να το στείλετε. Το undo θα σας λύσει τα χέρια.
- Μην μιλάτε μέσω emails με τους φίλους απ΄τη δουλειά. Ο λόγος είναι πως εύκολα μπορεί να γίνουν λάθη και δεν είναι ευχάριστο να φτάσει στο αφεντικό σας κάποιο email απ΄την φιλική σας συζήτηση.