#SupportIsEverything: Η Adidas υμνεί το γυναικείο στήθος και την ποικιλομορφία του στην νέα της καμπάνια
Στεφανία Παπαδημητρίου
10 Φεβρουαρίου 2022

Οι περισσότερες δε γνωρίζουμε το νούμερό μας, όταν έρχεται η ώρα να αγοράσουμε αθλητικά σουτιέν. Υπολογίζουμε στο περίπου, συνήθως, ενώ πολλές φορές αγοράζουμε χωρίς καν να τα δοκιμάσουμε. Και καταλήγει άβολο – πόσες φορές έχουμε πάει γυμναστήριο για να δούμε ότι η στήριξη δεν είναι αυτή που θα θέλαμε, ή πως πιεζόμαστε αρκετά;
«Το καλύτερο μέρος του workout σου δεν θα έπρεπε να είναι αυτό που βγάζεις το σουτιέν σου», λέει η Adidas. Αυτή είναι μία μεγάλη αλήθεια. Είναι, επίσης, ο κεντρικός άξονας της νέας καμπάνιας του brand, το οποίο σχεδίασε μία σειρά sports bras με πραγματικό feedback από γυναίκες και δοκιμάστηκε από αθλήτριες στο studio, το τρέξιμο και κάθε είδους προπόνηση.
Το γυναικείο στήθος δεν έχει μόνο ένα σχήμα, ούτε ένα μέγεθος. Δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο μοντέλο σουτιέν που να ταιριάζει σε όλα και, επιτέλους, αντί να προσαρμοζόμαστε εμείς σ’ αυτό το τόσο αναγκαίο εσώρουχο, προσαρμόζεται αυτό στα δεδομένα μας.
Με μία φωτογραφία στα social media, η οποία αποτυπώνει την τεράστια ποικιλομορφία, η Adidas τονίζει ότι καθεμιά μας θα πρέπει να νιώθει ελεύθερη με όσα μπορεί να κάνει το σώμα της. Να νιώθει δυνατή, να θέλει να πιεστεί για να καταφέρει περισσότερα.
Η νέα συλλογή περιλαμβάνει 43 σχέδια σουτιέν, κυκλοφορεί από τις 9 Φεβρουαρίου και μπορούμε να τη βρούμε εδώ.
Διαβάζονται Τώρα
- 11 "ύπουλα" σημάδια ναρκισσισμού που ξεγελούν τους περισσότερους
- Η Σαρλίζ Θερόν απενοχοποιεί το age gap και τα situationships με τον καλύτερο τρόπο - “Έκανα one night stand με 26χρονο και ήταν εκπληκτικό”
- Οι άνθρωποι με υψηλό EQ ακολουθούν τον κανόνα 3-10, για να παίρνουν έξυπνες αποφάσεις - Και δεν σφάλλουν ποτέ