UPDATE #NOW

Το TikTok γίνεται ο επίσημος συνεργάτης του Φεστιβάλ των Καννών (και αυτό είναι κάπως τέλειο)


Κλέλια Φατούρου

17 Μαρτίου 2022

Το TikTok γίνεται ο επίσημος συνεργάτης του Φεστιβάλ των Καννών (και αυτό είναι κάπως τέλειο)
Getty Images/picture alliance/Contributor
Μία συνεργασία που δεν περιμέναμε ότι θα δούμε

Η συνεργασία του 2022 είναι σίγουρα αυτή μεταξύ του Φεστιβάλ των Καννών και της πλατφόρμας TikTok. Τη λες και απρόσμενη, αν σκεφτείς ότι το Φεστιβάλ είχε απαγορεύσει πριν χρόνια τις selfies στο κόκκινο χαλί. Τώρα θέλει να συγκεντρώσει περισσότερο ενδιαφέρον και να δώσεις στους χρήστες της πλατφόρμας αποκλειστικό υλικό από backstage, red carpet και συνεντεύξεις με τους προσκεκλημένους.

Το Φεστιβάλ θέλει να αυξήσει αριθμητικά το κοινό του και το TikTok θα συμμετάσχει, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά το #TikTokShortFilm, με κάθετες ταινίες μικρού μήκους που θα διαρκούν από 30 δευτερόλεπτα έως 3 λεπτά. Υπεύθυνος της κατηγορίας θα είναι ένας πολύ γνωστός σκηνοθέτης, το όνομα του οποίου θα ανακοινωθεί αργότερα.

Το TikTok θα στηρίξει το Φεστιβάλ και οικονομικά, με τον Rich Waterworth, γενικό διευθυντή της πλατφόρμας στην Ευρώπη, να περιγράφει την πρωτοβουλία των Καννών ως μία θρυλική στιγμή που άλλαξε για πάντα το τοπίο του σινεμά σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Είναι πραγματική τιμή για εμάς να τους υποδεχόμαστε ως επίσημο συνεργάτη. Οι θαυμαστές της ψυχαγωγίας από όλο τον κόσμο στρέφονται στο TikTok για να ψυχαγωγηθούν, να εκφραστούν ή να ανακαλύψουν κάτι νέο, αλλά μοιράζονται μία αυθεντική αίσθηση κοινότητας που δεν θα βρουν αλλού», δήλωσε ο Waterworth.

Από την άλλη πλευρά, ο πρόεδρος του Φεστιβάλ Thierry Fremaux, ανυπομονεί να μοιραστεί τη μαγεία με το ευρύτερο (αλλά εξίσου σινεφίλ) κοινό, στο οποίο εντάσσεται πλέον και η νεότερη γενιά, δίνοντάς τους την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία του φεστιβάλ μέσα από το πρόγραμμα «3 Μέρες στις Κάννες» που ξεκίνησε το 2018. Η πρωτοβουλία αυτή επιλέγει 2.000 άτομα από τα 18 έως τα 28, τα οποία ταξιδεύουν από όλο τον κόσμο και παρακολουθούν το φεστιβάλ.