Δανεικά τέλος: Το Netflix θα χρεώνει περισσότερα τους λογαριασμούς που μοιράζονται κωδικούς
JTeam
27 Απριλίου 2022
Μετά τις ανακοινώσεις της πλατφόρμας για αλλαγές, εξαιτίας της τεράστιας μείωσης των χρηστών της, ήρθαν και οι πράξεις. Ελπίζαμε ότι θα έπαιρνε περισσότερο καιρό, αλλά να που η έξτρα χρέωση είναι θέμα χρόνου.
Σύμφωνα με το Netflix, περισσότεροι από 100 εκατ. συνδρομητές μοιράζονται τον κωδικό τους και με άλλα νοικοκυριά. Τα 30 εκατ. βρίσκονται στις Η.Π.Α. και τον Καναδά και τα υπόλοιπα σε άλλες χώρες. Και η εταιρεία πλέον πιστεύει ότι είναι ένας από τους βασικούς λόγους που η πλατφόρμα δεν κατάφερε να αναπτυχθεί το πρώτο τρίμηνο του 2022. Η αλήθεια είναι ότι το 53% των Αμερικανών παραδέχθηκε ότι μοιράζεται τον κωδικό και με άλλους.
Αν είσαι ένας από εμάς και δίνεις γενναιόδωρα τον Netflix κωδικό σου (ή σου τον δίνει κάποιος δικός σου), τα πράγματα θα αλλάξουν. Ας δούμε το πώς.
Το Netflix έχει 3 επιλογές συνδρομής: τη βασική (9.99 δολάρια/μήνα), τη standard (15.49 δολάρια/μήνα) και την premium (19.99/μήνα). Όλες οι συνδρομές μπορούν να μοιράζονται τον κωδικό τους αλλά καθεμία επιτρέπει συγκεκριμένο αριθμό χρηστών που θα μπαίνουν ταυτόχρονα.
Όπως φαίνεται, το Netflix έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές σε μερικές αγορές της Λατινικής Αμερικής, αυξάνοντας λίγο το κόστος της συνδρομής, της τάξεως των 2-3 δολαρίων τον μήνα, αν εντοπίζεται λογαριασμός εκτός του σπιτιού που πληρώνει. Συνεπώς, ή που θα πληρώσεις κάτι για να έχεις υπο-λογαριασμό ή που θα φτιάξεις δικό σου ατομικό. Τα καλά νέα είναι ότι αυτή η αλλαγή θα φτάσει στις Η.Π.Α σε έναν χρόνο περίπου από σήμερα.
Τα κακά νέα είναι ότι σταδιακά θα έρθουν και άλλες αλλαγές, όπως ανακοίνωσε και η πρόσφατη επίσημη αναφορά του Netflix, με βασική αυτή της προσθήκης διαφημίσεων. Τι κι αν φώναζαν περήφανα πριν λίγα χρόνια ότι η πλατφόρμα μισεί τις διαφημίσεις και θέλει να μοιράζεται τους κωδικούς της; Η πανδημία και ο υψηλός πια ανταγωνισμός ανέτρεψε τα πάντα. Με τον ερχομό νέων ανταγωνιστών όμως (βλέπε Disney+) και τη σταθερή δυσαρέσκεια του κοινού για την ποιότητα του περιεχομένου που παρέχει το Netflix, μένει να δούμε αν αυτές οι αλλαγές θα φέρουν τα αποτελέσματα που περιμένει η εταιρεία ή θα επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο τη θέση της.