Το Instagram έχει ξεκινήσει να πειραματίζεται με full-screen κάθετα κεντρικά feed, δίνοντας μεγαλύτερη προτεραιότητα σε βίντεο και φωτογραφίες με διαστάσεις 9:16. Στη δοκιμαστική ενημέρωση που έχουν αρχίσει κάποιοι χρήστες να βλέπουν όταν ανοίγουν την εφαρμογή, οι λεζάντες, τα σχόλια και τα like θα εμφανίζονται πάνω στην κάθε εικόνα ή βίντεο που πλέον θα καλύπτει ολόκληρη την οθόνη.
Τα stories, οι ειδοποιήσεις, το κουμπί για νέα δημοσίευση και τα μηνύματα θα παραμείνουν προς το παρόν ως έχουν, ενώ τα reels, το shopping και το προφίλ του κάθε χρήστη θα είναι προσβάσιμα από το κάτω μέρος της οθόνης.
@clairessocialstrategy the new IG feed is rolling out and… oof 🥴 follow along to learn how you can make this new update work for YOU 🤍✨ @clairessocialstrategy #newigupdate #igupdate #instagramfeedupdate #igfeedupdate #igfullscreenfeed #igupdatemay2022 #socialmediamanager #smm #vancouversmm #tiktokstrategy #instagramstrategy #instagramgrowthstrategy #igstrategist #igcoach #instagramcoach ♬ Funny Song - Cavendish Music
Η αλλαγή δεν εκπλήσσει κανέναν· η εφαρμογή έχει στο παρελθόν προσπαθήσει να ενθαρρύνει τους δημιουργούς να χρησιμοποιήσουν τα reels, δηλαδή τα βιντεάκια μικρού μήκους, ανταμοίβοντας με χρηματικό έπαθλο όσους έφτιαχναν τα πιο πετυχημένη. Αντιστοίχως, ο αλγόριθμος «τιμωρεί» τους χρήστες που αναδημοσιεύουν βίντεο από το TikTok, με τη λογική ότι η εταιρία θέλει να επιβραβεύσει το πρωτότυπο content.
Δεν έχει περάσει απαρατήρητο από τους χρήστες της πλατφόρμας ότι η νέα ενημέρωση κάνει το Instagram να μοιάζει περισσότερο με το TikTok, τόσο από άποψη εμφάνισης όσο και λόγω της έμφασης στα βίντεο. Παρόλο που αυτή είναι η στρατηγική που θέλει να ακολουθήσει η εταιρία, πολλοί χρήστες της πλατφόρμας έχουν αρχίσει να δυσανασχετούν, λέγοντας πως δεν χρειάζονται ένα ακόμη TikTok.