Όπως είναι γνωστό η μόδα δεν γνωρίζει από όρια. Το 2022 χεράκι-χεράκι με τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις ξεπερνά ακόμη και τα όρια του πραγματικού κόσμου και κατακτά τον ψηφιακό. Μετά τα ψηφιακά μοντέλα και Influencers CGI, τους τελευταίους μήνες μιλάμε όλο και πιο συχνά για το Metaverse και τα NFTs. Aπό την ανακοίνωση κιόλας του Mark Zuckerberg, τον περασμένο Οκτώβριο, όλοι θέλουν να περάσουν στον ψηφιακό κόσμο. Είδαμε μάλιστα και την πρώτη Εβδομάδα Μόδας στο Metaverse.
Με ολοένα αυξανόμενη ταχύτητα οι οίκοι μόδας και ειδών πολυτελείας απευθύνονται στο κοινό τους πλέον στον εικονικό κόσμο. Μετά τον σουρεαλιστικό «Gucci Garden», ο γνωστός ιταλικός οίκος ειδών πολυτελείας εισέρχεται και πάλι στον εικονικό κόσμο, με μια νέα metaverse εμπειρία στην πλατφόρμα βιντεοπαιχνιδιών Roblox: η «Gucci Town» προσκαλεί τους παίκτες να συμμετάσχουν σε μια σειρά δραστηριοτήτων και ξεναγήσεων, ενώ τους δίνει δυνατότητα να ρίξουν ματιά στα πλέον πρόσφατα αντικείμενα εικονικής μόδας του οίκου.
Οργανωμένη γύρω από μια κεντρική πλατεία και παίρνοντας το σχήμα του λογότυπου με το διπλό «G» του οίκου, η εικονική γειτονιά είναι μέρος για να ανακαλύψει κανείς περισσότερα για «το Maison και τις παραδόσεις του, με οδηγό το καλειδοσκοπικό όραμα του Alessandro Michele», του διευθυντή δημιουργικού. Παράλληλα, προσκαλεί τους φανατικούς θαυμαστές του οίκου να συναντήσουν ο ένας τον άλλον και να έλθουν σε διάδραση μεταξύ τους.
Η ψηφιακή γειτονιά χαρακτηρίζεται από ζωηρόχρωμους κήπους και ένα εικονικό καφέ, καθώς και μια εικονική μπουτίκ όπου οι θαυμαστές μπορούν να αγοράσουν ενδύματα για να ντύσουν τα avatar τους στη Roblox. Επιπλέον, μια εικονική πύλη τους οδηγεί σε mini-games και εκθέσεις έργων τέχνης όπου μπορούν να εξερευνήσουν τη Vault Plaza και να αναζητήσουν τα πιο τελευταία προϊόντα και συνεργασίες του οίκου.
Μπορούν επίσης να δημιουργήσουν έργα τέχνης στο Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μοτίβα με λουλούδια και ζωηρά χρώματα ή στο Power-up Place να κάνουν παρέα με άλλα μέλη της κοινότητας. «Ενημερωμένο τακτικά, κάθε μέρος προσφέρει μια εμβυθιστική εμπειρία που μεταφράζει το όραμα του Alessandro Michele σε αφήγηση την οποία βιώνεις και παίζεις» σημειώνει ο οίκος.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ