ΗΠΑ: Ρεπουμπλικάνοι προωθούν νόμο κατά της διδασκαλίας παιδιών για θέματα σχετικά με ΛΟΑΤΚΙ
JTeam
21 Οκτωβρίου 2022
Από το κακό στο χειρότερο βαδίζει η πολιτική και κοινωνική κατάσταση στις ΗΠΑ, αφού μετά την απαγόρευση των αμβλώσεων, τα φαινόμενα αστυνομικής βίας και όπλων, έρχεται και η απαγόρευση στη χρήση ομοσπονδιακών κονδυλίων για τη διδασκαλία παιδιών κάτω των 10 ετών σχετικά με θέματα ΛΟΑΤΚΙ.
Οι Ρεπουμπλικάνοι του Κογκρέσου εισήγαγαν την Τρίτη νόμο, που θα απαγόρευε τη χρήση ομοσπονδιακών κονδυλίων για τη διδασκαλία παιδιών σχετικά με «υλικό σεξουαλικού προσανατολισμού» καθώς και «οποιοδήποτε θέμα που αφορά την ταυτότητα φύλου, τη δυσφορία φύλου, τον τρανσεξουαλισμό, τον σεξουαλικό προσανατολισμό ή συναφή θέματα».
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Guardian, o νόμος αυτός δίνει, επίσης, τη δυνατότητα σε γονείς να καταθέσουν μήνυση σε ομοσπονδιακό δικαστήριο σε περίπτωση που το παιδί τους εκτεθεί σε απαγορευμένες πληροφορίες. Ο Mike Johnson, γερουσιαστής από τη Λουιζιάνα, μαζί με άλλους 32 συναδέλφους του, εισήγαγαν το συγκεκριμένο νομοσχέδιο.
«Το Δημοκρατικό Κόμμα και οι πολιτιστικοί του σύμμαχοι κάνουν μια λανθασμένη σταυροφορία για να βυθίσουν τα μικρά παιδιά σε σεξουαλικές εικόνες και ριζοσπαστική ιδεολογία των φύλων» ανέφερε σε δήλωσή του ο Johnson. «Αυτό το νομοσχέδιο κοινής λογικής είναι απλό. Κανένα κρατικό δολάριο δεν θα πρέπει να πηγαίνει σε ομοσπονδιακές, πολιτειακές ή τοπικές κυβερνητικές υπηρεσίες ή ιδιωτικούς οργανισμούς που εκθέτουν σκόπιμα παιδιά κάτω των 10 ετών σε σεξουαλικό υλικό», συνέχισε με τις ανεκδιήγητες δηλώσεις του.
Το νομοσχέδιο είναι απίθανο να περάσει όσο οι Δημοκρατικοί ελέγχουν τη Γερουσία των ΗΠΑ και τον Λευκό Οίκο, αλλά αποτελεί άλλη μία απόδειξη για τον τρόπο, με τον οποίο οι Ρεπουμπλικάνοι έχουν επικεντρωθεί σε θέματα κατά της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας.
Νωρίτερα φέτος, ο κυβερνήτης της Florida Ron DeSantis υπέγραψε νόμο που απαγόρευε στα σχολεία να διδάσκουν για τον σεξουαλικό προσανατολισμό ή την ταυτότητα φύλου μέχρι την τρίτη τάξη, «ή με τρόπο που δεν είναι κατάλληλος για την ηλικία ή την ανάπτυξη των μαθητών σύμφωνα με τα πολιτειακά πρότυπα».