UPDATE #NOW

Twitter: Πολλοί χρήστες δεν μπορούσαν να κάνουν tweets, ενημερώθηκαν ότι είχαν ξεπεράσει το ημερήσιο όριο


JTeam

9 Φεβρουαρίου 2023

Twitter: Πολλοί χρήστες δεν μπορούσαν να κάνουν tweets, ενημερώθηκαν ότι είχαν ξεπεράσει το ημερήσιο όριο
pexels
Τα προβλήματα κράτησαν για σχεδόν μία ώρα

Αργά το βράδυ της Τετάρτης, πολλοί χρήστες του Twitter δεν μπορούσαν να κάνουν αναρτήσεις για περίπου μία ώρα. Προσπαθούσαν να κάνουν tweets αλλά με αποτυχία ενώ η πλατφόρμα φρόντισε να τους ενημερώσει ότι είχαν υπερβεί το ημερήσιο όριο παρότι παρόλο που πολλοί ανέφεραν ότι δεν είχαν ανεβάσει τίποτα εκείνη την ημέρα.

Η διακοπή δεν επηρέασε μόνο τα νέα tweets αλλά και τα retweets και τις απαντήσεις, ενώ ορισμένοι ανέφεραν ότι δεν μπορούσαν να μπουν ούτε στα μηνύματα. Εκτός λειτουργίας παρέμεινε και το Tweetdeck.

Ο Elon Musk είπε στο προσωπικό του Twitter να διακόψει την «ανάπτυξη νέων χαρακτηριστικών» για να αυξήσει τη σταθερότητα της πλατφόρμας κατά τη διάρκεια της διακοπής λειτουργίας. Η διακοπή πάντως συνέβη λίγο αφότου το Twitter παρουσίασε ένα νέο προϊόν στους συνδρομητές του Twitter Blue που τους επιτρέπει να στέλνουν tweets με έως και 4.000 χαρακτήρες.

Να υπενθυμίσουμε ότι στα τέλη Δεκέμβρη, οι χρήστες είχαν προβλήματα πρόσβασης στο Twitter με τον Musk να τους απαντά τότε: «Δουλεύει σε μένα». «Το Twitter αντιμετωπίζει διεθνείς διακοπές που επηρεάζουν την εφαρμογή για κινητά και τις λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων των ειδοποιήσεων». Αυτό είχε υποστηρίξει η εταιρεία παρακολούθησης διαδικτύου NetBlocks με έδρα το Λονδίνο αλλά ο Elon Musk απάντησε τότε με ένα «σε μένα δουλεύει», στους χρήστες που διαπίστωσαν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τη σύνδεσή τους. Τώρα για τους υπόλοιπους δεν ξέρουμε. Μετά από κάποιες ώρες, έγραψε στο Twitter ότι είχαν γίνει «σημαντικές αλλαγές στην δομή του backend server» και ότι «το Twitter θα πρέπει να λειτουργεί πιο γρήγορα».

Πάντως όσοι δεν μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν, λάμβαναν μήνυμα για σφάλμα, το οποίο έγραφε ότι «κάτι πήγε στραβά, αλλά μην ανησυχείτε. Δεν φταίτε εσείς». Οι προβληματισμοί πάντως για πιο συχνές διακοπές λειτουργίας αυξήθηκαν όταν το Twitter μείωσε μέχρι και το μισό προσωπικό του.