«Μια εμπειρία που αλλάζει τη ζωή»: Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ δίνει το σύνθημα για το καλοκαίρι
JTeam
12 Μαΐου 2023
Το νέο video μάς ταξιδεύει σε κάθε μυστική γωνιά της Ελλάδας και αποδεικνύει ότι η χώρα μας δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών. Με το μήνυμα «Ελλάδα. Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή» μέσα σε ένα λεπτό, η καμπάνια του ΕΟΤ γεμίζει με υπέροχες εικόνες και στιγμές από τη χώρα μας αλλά αυτή τη φορά αναδεικνύει την αυθεντικότητα πίσω από κάθε στιγμή του ελληνικού καλοκαιριού.
Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους; Όλα αυτά τα απρόσμενα είναι που κάνουν τις διακοπές στην Ελλάδα μια αξέχαστη εμπειρία με πρωταγωνιστές την απλότητα και την αυθεντικότητα. Δύο έννοιες τόσο ισχυρές που συνδέονται μεταξύ τους με τον πιο μοναδικό τρόπο.
Η καμπάνια παρουσιάστηκε το πρωί της Πέμπτης στην αίθουσα συνεντεύξεων του ΕΟΤ παρουσία του υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, της προέδρου του ΕΟΤ Άντζελας Γκερέκου, του γενικού γραμματέα ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη και εκπροσώπων φορέων του τουρισμού της χώρας στον ΕΟΤ, στο πλαίσιο του απολογισμού του έργου του οργανισμού την περίοδο 2019-2023.
«Η Ελλάδα στον τουρισμό πέτυχε ένα μικρό θαύμα. Είχε τη μεγαλύτερη τουριστική ανάκαμψη σε όλη την Ευρώπη και έφερε έσοδα που ενίσχυσαν την ελληνική οικονομία και την μέση ελληνική οικογένεια. Αυτό το μεγάλο επίτευγμα δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη χωρίς την άοκνη δουλειά του ΕΟΤ, της πρόεδρου Άντζελας Γκερέκου, του γενικού γραμματέα Δημήτρη Φραγκάκη των Διοικητικών Συμβουλίων και βέβαια πάνω απ' όλα όλων των εργαζομένων στην Ελλάδα και το εξωτερικό»
Αυτό τόνισε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας από το βήμα της εκδήλωσης που διοργάνωσε ο ΕΟΤ για τον απολογισμό του έργου του το διάστημα 2019-2023, υπενθυμίζοντας ότι ο ΕΟΤ πραγματοποίησε καμπάνιες όλο το χρόνο, με αποκορύφωμα την ανάδειξη της Ελλάδας μέσα στα κορυφαία 5 brands στον κόσμο.
Η καμπάνια "Greece. A life-changing experience" θα προβληθεί σε διεθνή μέσα επικοινωνίας σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.