Εβδομάδα 6η: Ενεργοποιήστε το Τσάκρα του Τρίτου Ματιού και οδηγηθείτε στη γνώση της αλήθειας

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2019

Το έκτο Τσάκρα βρίσκεται στο κέντρο του μετώπου. Το χρώματα του είναι το λουλακί και σχετίζεται με την όραση, την επίφυση, υπόφυση και νευρικό σύστημα.

Όταν το Άτζνα Τσάκρα είναι ισορροπημένο αναπτύσσεται η διαίσθηση, το άτομο βρίσκεται σε πνευματική εγρήγορση, έχει καλή μνήμη, διακρίνει την αλήθεια. Ξεφεύγει από τον υλιστικό κόσμο, επικοινωνεί με ανοιχτή καρδιά, διορατικότητα και σοφία.

Οι παρακάτω θέσεις βοηθούν στην εξισορρόπηση του.

- Ο Σκύλος που κοιτάει κάτω (Άντο Μουκα Σβανάσανα)

Γονατίστε στο έδαφος. Φέρτε το σώμα σας στη θέση σανίδα. Από εκεί ανεβάστε τη λεκάνη προς τον ουρανό, στείλτε το στήθος προς τα πόδια και τις φτέρνες προς την γη. Μείνετε 5 αναπνοές. 

- Παιδική Θέση (Μπαλάσανα)

Γονατίστε στο έδαφος. Ανοίξτε τα γόνατα στο άνοιγμα της λεκάνης σας. Καθίστε στις φτέρνες σας και σκύψτε μπροστά. Τεντώστε τα χέρια μακριά και ακουμπήστε το μέτωπο στο έδαφος. Μείνετε 10 αναπνοές.

- Κεραυνός (Βατζράσανα)

Γονατίστε. Ενώστε τα πέλματά σας και καθίστε πάνω στις φτέρνες σας. Τα γόνατα παραμένουν στο άνοιγμα της λεκάνης ή τελείως κλειστά. Κλείστε τα μάτια και συγκεντρωθείτε στο σημείο ανάμεσα στα φρύδια. 

- Χαμηλή Προβολή (Αντζανεγιάσα)

Από τετραποδική θέση, φέρτε το δεξί πέλμα μπροστά ανάμεσα στις παλάμες. Κρατήστε το δεξί πόδι ορθή γωνία, το γόνατο πάνω από τον αστράγαλο. Το πίσω πόδι μακραίνει ακουμπώντας το γόνατο και το κουντεπιέ στο έδαφος. Τεντώστε τα χέρια ψηλά. Μείνετε για 5 αναπνοές και αλλάξτε πόδι. Οραματιστείτε το σημείο ανάμεσα στα φρύδια. Αφήστε κάθε ένταση να απομακρυνθεί.

Ναμαστέ

Από την Ιωάννα Κολιακουδάκη, Yoga & Pilates Teacher. Δασκάλα εκπαιδευτικών προγραμμάτων Yoga 200 & 300 ωρών. Ιδιοκτήτρια του The Tree Of Life Center.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.