Γυμναστική στο σπίτι: Οι καλύτερες ασκήσεις για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Ιωάννα Κολιακουδάκη
Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2019

Όλοι θέλουμε να φροντίσουμε το σώμα μας, αλλά η αλήθεια είναι ότι τις περισσότερες φορές είτε βαριόμαστε είτε δεν έχουμε τον χρόνο να επισκεφθούμε το γυμναστήριο.

Εάν λοιπόν σας αρέσει η άνεση του σπιτιού σας, αλλά ταυτόχρονα θέλετε να γυμναστείτε και να έχετε αποτέλεσμα, σας προτείνω 5 ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε τους κοιλιακούς που επιθυμείτε. 

Σανίδα 

Γονατίστε στο έδαφος. Τοποθετήστε τις παλάμες σας κάτω από τους ώμους. Τεντώστε τα πόδια. Πατήστε καλά τα δάχτυλα των ποδιών. Σφίξτε τους γλουτούς και συγκεντρωθείτε στην κοιλιά. Μείνετε 30 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε 5 φορές.

Μικρή γέφυρα 

Ξαπλώστε στο έδαφος, λυγίστε τα γόνατα  και πλησιάστε τα πέλματα μια παλάμη απόσταση από την λεκάνη. Σφίξτε την κοιλιά και ανεβάστε τη λεκάνη και τη μέση. Κατεβείτε αργά ρουφώντας την κοιλιά. Επαναλάβετε 20 φορές 

Πλάγια Σανίδα 

Γυρίστε πλάι δεξιά. Λυγίστε τον δεξί αγκώνα στην ευθεία με τον ώμο. Τεντώστε και τα δυο πόδια. Το δεξί πόδι έρχεται μπροστά το αριστερό πόδι πίσω. Ανεβάστε την λεκάνη και τα πλευρά. Μείνετε 30 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε φορές και αλλάξτε πλευρά. 

Στροφές του Ρώσου 

Ξαπλώστε ανάσκελα. Λυγίστε τα γόνατα και καθίστε στη λεκάνη σας. Ενεργοποιείστε τη κοιλιά και κατεβείτε προς το ιερό οστό ( λίγο πριν τη μέση) πλέξτε τα δάχτυλα των χεριών και στρίψτε τον θώρακα δεξιά και αριστερά.  20 επαναλήψεις είναι αρκετές. 

Επιπλέον tips:

Να χρησιμοποιείτε πάντα την αναπνοή σας. 

Να είστε συγκεντρωμένοι στην περιοχή της κοιλιάς. 

Να ακούτε και να σέβεστε το σώμα σας. 

Ιωάννα Κολιακουδάκη, Yoga & Pilates Teacher. Δασκάλα εκπαιδευτικών προγραμμάτων Yoga 200 & 300 ωρών. Ιδιοκτήτρια του The Tree Of Life Center. Αν θέλετε να μαθαίνετε περισσότερα tips ακολουθήστε με στο Instagram

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.