Η Yoga & Pilates Teacher Ιωάννα Κολιακουδάκη μάς δείχνει πώς θα κάνουμε κατακόρυφο στον τοίχο

Ιωάννα Κολιακουδάκη
Τετάρτη, 26 Αυγούστου 2020

Το να κάνετε κατακόρυφο μπορεί να σας φαίνεται δύσκολο, αλλά δεν είναι. Το μόνο που χρειάζεται είναι μερικές εβδομάδες προπόνησης. 

Η κατακόρυφος δυναμώνει τον μέσο κορμό, συμβάλλει στην ισορροπία, ενισχύει τη βαθιά αναπνοή και την εστίαση. Επίσης η συγκεκριμένη στάση κινητοποιεί την κυκλοφορία του αίματος τόσο στην υπόφυση όσο και στον υποθάλαμο, γεγονός που συμβάλλει στην έκκριση διαφόρων ορμονών και στην αλλαγή της διάθεσης. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι και μια αγχολυτική θέση σώματος.

Επιπλέον πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που κάνουν τακτικά τέτοιου είδους ασκήσεις, σπάνια παθαίνουν εγκεφαλικό.

Αν λοιπόν νιώθετε στεναχωρημένοι ή αγχωμένοι ή απλά θέλετε να αποκομίσετε τα οφέλη της συγκεκριμένης άσκησης, πατήστε play στο παρακάτω video και μάθετε πώς να κάνετε κατακόρυφο. Με το που καταφέρετε να ισορροπήσετε έστω και μερικά δευτερόλεπτα, θα σηκωθείτε με άλλη διάθεση και πιο ανανεωμένοι. 

Ιωάννα Κολιακουδάκη, Yoga & Pilates Teacher. Δασκάλα εκπαιδευτικών προγραμμάτων Yoga 200 & 300 ωρών. Ιδιοκτήτρια του The Tree Of Life Center. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.