AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

WELL BEING ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Το νο1 πράγμα που σου καταστρέφει τον ύπνο (και πώς να το διορθώσεις σε 15')


JTeam

3 Νοεμβρίου 2022

Το νο1 πράγμα που σου καταστρέφει τον ύπνο (και πώς να το διορθώσεις σε 15')
pexels
Δεν είναι αυτό που νομίζεις

Αν δεν έχεις κοιμηθεί καλά, το πιο σίγουρο είναι ότι η μέρα σου θα εξελιχθεί λίγο περίεργα. Θα έχεις μειωμένη διάθεση και όρεξη ενώ τα επίπεδα της ζωντάνιας σου θα είναι στα «πατώματα».

Αν αναρωτιέσαι τι είναι αυτό που κρατάει μακριά την καλή ποιότητα από τον ύπνο σου, οι ειδικοί σου έχουν την απάντηση και δεν είναι αυτό που υποψιάζεσαι. Όχι, ο νούμερο ένα παράγοντας που επηρεάζει το πώς κοιμάσαι, δεν είναι η πολύωρη έκθεση στην οθόνη του κινητού σου αλλά οι σκέψεις, το «αναμάσημα» της ημέρας που μόλις πέρασε και φυσικά το overthinking.

Οι σκέψεις σου «μπλοκάρουν» τον εγκέφαλό σου, τον κρατούν απασχολημένο και αυτό εντείνεται όταν επικρατεί ησυχία και σκοτάδι. Η προσοχή σου προσανατολίζεται συνέχεια σε διάφορα που σε ανησυχούν με αποτέλεσμα να στριφογυρνάς στο κρεβάτι χωρίς να κλείνεις μάτι. Τι πήγε λάθος, τι θα μπορούσες να κάνεις διαφορετικά, τι δεν εξελίχθηκε όπως θα ήθελες. Αυτά και άλλα πολλά μπορεί να απασχολούν το μυαλό σου την ώρα που οργανισμός σου προσπαθεί μάταια να κοιμηθεί, συναντώντας αντίσταση από τον ίδιο σου τον εαυτό.

Τι μπορείς να κάνεις για να το αλλάξει αυτό; Βρες 15' για να τα αφιερώσεις αποκλειστικά σε σένα. Αργά το απόγευμα είναι η ιδανική ώρα για "emotional worry". Σε αυτό το χρονικό πλαίσιο, μπορείς να προβληματιστείς όσο θες για όσα σε απασχολούν. Μετά, και ειδικά τη στιγμή που θα ξαπλώσεις στο κρεβάτι, το μυαλό πρέπει να έχει αδειάσει από όλα.

Δοκίμασέ το δύο- τρεις φορές τη βδομάδα μέχρι να το συνηθίσεις και να το εντάξεις 100% στο πρόγραμμά σου. Επίσης, πρέπει να ξέρεις ότι η ιδανική θερμοκρασία για να κοιμηθούμε είναι από 19 έως 20.5 βαθμούς Κελσίου. Σύμφωνα όμως με έρευνα, το 83% των ζευγαριών κοιμάται είτε σε πολύ κρύο είτε σε πολύ ζεστό δωμάτιο. Και οι δύο συνθήκες μας αποτρέπουν από το να κοιμηθούμε καλά.

Δημιούργησε λοιπόν τις κατάλληλες και την επόμενη φορά θα κοιμηθείς πολύ καλύτερα!

TAGS