WELL BEING ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Πως να περάσεις πολύ καλύτερα σε μια πτήση με αυτούς του εύκολους και έξυπνους τρόπους


JTeam

27 Νοεμβρίου 2022

Πως να περάσεις πολύ καλύτερα σε μια πτήση με αυτούς του εύκολους και έξυπνους τρόπους
Αρκετοί είναι εκείνοι που μπορεί να νιώσουν άγχος και στρες σε μια πτήση. Σύμφωνα με τους ειδικούς τα παρακάτω tips θα βοηθήσουν να ξεχαστείς

Αν είσαι σαν εμένα και οι πτήσεις δεν είναι και το καλύτερο σου, μπορείς ακόμη να απολαύσεις τα ταξίδια σου, ακολουθώντας τα παρακάτω, τα οποία σύμφωνα με ειδικούς θα σε κάνουν να νιώσεις περισσότερη άνεση και να ξεχαστείς. Φυσικά καλό θα ήταν να μην κοιτάς συνέχεια το ρολόι, ούτε και να μετράς τα λεπτά μέχρι να προσγειωθείς, καθώς πιθανότατα η πτήση θα φανεί αιώνας.

Αντί για αυτό μπορείς να κάνεις τα εξής:

Ασκήσεις αναπνοής

Η βαθιά αναπνοή είναι μια πρακτική που μπορεί να προκαλέσει μια αίσθηση χαλάρωσης. Η Ισρα Νασίρ, ψυχοθεραπεύτρια και ιδρύτρια του «The Well.Guide», συνιστά να δοκιμάσουμε μια άσκηση box breathing προκειμένου να ηρεμήσει με φυσιολογικό τρόπο το σώμα μας.

«Η τεχνική περιλαμβάνει εισπνοή μετρώντας τέσσερα δευτερόλεπτα, κράτημα της αναπνοής μετρώντας τέσσερα δευτερόλεπτα και εκπνοή μετρώντας τέσσερα δευτερόλεπτα είτε από το στόμα είτε από τη μύτη», λέει. Επαναλαμβάνουμε όσο συχνά χρειάζεται για να νιώσουμε τον εαυτό μας να χαλαρώνει.

Journaling

Πρόκειται για γραφή σε χαρτί. Γράψε το πως μπορείς να νιώθεις εκείνη την στιγμή. Για το τι ανυπομονείς να κάνεις μόλις φτάσεις και γενικότερα κάθε σου σκέψη, μπορείς να την βγάλεις από πάνω σου και να την αποτυπώσεις στο χαρτί. Είναι μια θεραπευτική τακτική, η οποία σύμφωνα με τους ειδικούς σε κάνει να ζεις περισσότερο στο τώρα, να απολαμβάνεις περισσότερο την στιγμή και να καταλάβεις τι πραγματικά είναι σημαντικό για σένα. Και το αεροπλάνο, όπου ο χρόνος είναι αρκετός, είναι η κατάλληλη στιγμή για κάτι τέτοιο.

Skincare time

Τι καλύτερο από το να φροντίσεις τον εαυτό σου κατά την διάρκεια της πτήσης και να απολαύσεις τα προϊόντα που θα σου χαρίσουν ενυδάτωση και φρέσκια όψη;

«Μια ρουτίνα περιποίησης δέρματος είναι μια μορφή αυτο-φροντίδας που μπορεί να είναι θεραπευτική και καταπραϋντική», δηλώνει o dr. Zayn Ηussein, δερματολόγος στο New Jersey. Αφιερώνοντας χρόνο για να περιποιηθούμε το δέρμα μας μπορεί να μας βοηθήσει να αφιερώσουμε λίγο χρόνο για να σκεφτούμε ή ακόμα να χαλαρώσουμε για να ξεκουραστούμε.

Όταν πετάμε, ας εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε μια μάσκα προσώπου ή να κάνουμε μασάζ στο δέρμα μας με έναν ορό προσώπου. «Τα αεροπλάνα μπορεί να είναι ξηρά περιβάλλοντα, οπότε ας θυμηθούμε να κρατάμε το δέρμα μας ενυδατωμένο εφαρμόζοντας μια ενυδατική κρέμα όπως χρειάζεται», λέει ο Ηussein.

Βιβλία / podcasts για παρέα

Ακόμη και αν πιστεύεις πως δεν μπορείς να συγκεντρωθείς όσο είσαι αγχωμένος, όλα συνηθίζονται. Και μόλις βρεις λίγη άνεση στο αεροπλάνο, είναι μια καλή στιγμή για να ξεχαστείς με ένα βιβλίο ή ακόμη και ενδιαφέροντα podcast επεισόδια, τα οποία θα κάνουν τον χρόνο να περάσει πολύ πιο ευχάριστα και θα σου προσφέρουν και γνώση.