Πώς θα αποφύγετε τις δαταραχές ύπνου;

Πέμπτη 31 Οκτώβριος 2013

Ο καλός ύπνος είναι απαραίτητος για τη σωματική και την ψυχική σας υγεία.

Οι διαταραχές στον ύπνο είναι ένα συνηθισμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι άνθρωποι και ιδιαίτερα οι γυναίκες. Δεν έχει σημασία τόσο η ποσότητα όσο η ποιότητα. Μπορεί να κοιμάστε λίγες ώρες, αλλά ο ύπνος σας να είναι ποιοτικός και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Φυσικά τα φάρμακα θέλουν και πρέπει να τα αοπφεύγουν όλοι. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να βελτιώσετε τον ύπνο σας.

Δείτε μερικούς παρακάτω:

  • Μην κοιμάστε το μεσημέρι.
  • Προτιμήστε να μην ασκείστε τις βραδινές ώρες.
  • Αποφύγετε διεργετικά ροφήματα ή συνήθειες. Καφές, τσιγάρο, σοκολάτα, τσάι είναι κάποια από αυτά.
  • Φάτε κάτι ελαφρύ και αποφύγετε το αλκοόλ.
  • Επιλέξτε ήρεμες δραστηριότητες πριν τον ύπνο σας.
  • Μην αναβάλλετε την  ώρα ύπνου, όταν νυστάζετε.
  • Διαλέξτε ένα ανατομικό κρεβάτι και μαξιλάρι. Πρέπει να νιώθετε ότι ξεκουράζετε το σώμα σας, όταν ξαπλώνετε.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.