Τρόφιμα παγίδες

Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014
cereal-bars-Copy.jpg

Μερικά τρόφιμα που νομίζατε ότι είναι υγιεινά, μπορεί να είναι ύπουλα και να σας προσθέσουν κιλά, χωρίς να το καταλάβετε. Δείτε παρακάτω 9 παγίδες που πρέπει να αποφεύγετε.

1. Σαλάτα του Καίσαρα. Μπορεί να σκέφτεστε ότι επειδή είναι μια σαλάτα, δεν έχει θερμίδες και θα φάτε όσο επιθυμείτε. Όμως, μόνο ένα μικρό μπολ σαλάτα του Καίσαρα έχει 300-400 θερμίδες και 30 γραμμάρια λίπους, εξαιτίας των υλικών που περιέχει.

Μειώστε τις θερμίδες: Χρησιμοποιείτε μόνο 1 κουταλιά της σούπας σάλτσα και 2 κουταλιές της σούπας τυρί παρμεζάνα.

2. Smoothies. Ένα smoothie σε ένα κατάστημα μπορεί να σας δώσει 80 γραμμάρια ζάχαρης, 350 θερμίδες ή και περισσότερο, λίγη πρωτεΐνη, και συχνά τα φρούτα δεν είναι φρέσκα. Οι συμπυκνωμένοι χυμοί φρούτων χρησιμοποιούνται συχνά αντί των φρέσκων και τα υπόλοιπα υλικά που μπορεί να βάζουν σε αυτά τα smoothies, δεν τα καθιστούν και την καλύτερη επιλογή.

Μειώστε τις θερμίδες: Διαλέξτε φρέσκα φρούτα, γιαούρτι ή γάλα με χαμηλά λιπαρά και φτιάξτε το δικό σας smoothie.

3. Μπάρες ενέργειας. Πολλές από αυτές τις μπάρες έχουν μέχρι και 500 θερμίδες. Επίσης, είναι πολύ μικρές σε μέγεθος, έτσι ώστε να σας αφήνουν ανικανοποίητους και να θέλετε να φάτε κι άλλο.

Μειώστε τις θερμίδες: Επιλέξτε μια μπάρα που να έχει λιγότερο από 200 θερμίδες, να είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, και να έχει τουλάχιστον 5 γραμμάρια πρωτεΐνης, για μια ώθηση ενέργειας, όταν νιώσετε κουρασμένοι

4. Κοτόπουλο μπουρίτο. Με φασόλια και χωρίς το κόκκινο κρέας, ποιο είναι το πρόβλημα; Περίπου 1.000 θερμίδες και πολλά κορεσμένα λιπαρά - τυρί, ξινή κρέμα, και το λίπος στη τορτίγια!

Μειώστε τις θερμίδες: Μοιραστείτε το ή δοκιμάστε ένα taco με κρέας και λαχανικά στη σχάρα, σε μια τορτίγια καλαμποκιού με μια νόστιμη, χαμηλή σε θερμίδες σάλτσα.

5. Προϊόντα χωρίς ζάχαρη. Το «χωρίς ζάχαρη» ακούγεται σαν μια καλή λύση για την απώλεια βάρους. Αλλά, αυτό μπορεί να είναι ένα πρόβλημα, διότι υπάρχει περίπτωση να πέσετε στη παγίδα της υπερκατανάλωσης και να πάρετε περισσότερες θερμίδες, από ότι εάν τρώγατε κανονικές τροφές.

Μειώστε τις θερμίδες: Παρακολουθήστε τις συνολικές θερμίδες που παίρνετε όλη την ημέρα.

6. Χοτ ντογκ γαλοπούλας. Το θρεπτικό περιεχόμενο της γαλοπούλας διαφέρει από μάρκα σε μάρκα. Μπορεί να γράφουν «λιγότερο λίπος» στην εμπρόσθια ετικέτα, αλλά εάν ελέγξετε τα ψιλά γράμματα στο πίσω μέρος, θα βρείτε ότι έχουν ακόμα αρκετό λίπος.

Μειώστε τις θερμίδες: Συγκρίνετε τις ετικέτες για τη χαμηλότερη περιεκτικότητα σε λιπαρά. Ή να τρώτε μόνο λίγες φορές το χρόνο.

7. Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. Το γιαούρτι είναι ο «σούπερ σταρ» της διατροφής, γιατί είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και ασβέστιο. Αλλά πολλά γιαούρτια έχουν προσθήκη ζάχαρης. Ορισμένες μάρκες προσθέτουν 30 ή περισσότερα γραμμάρια φρουκτόζης, σακχαρόζης ή άλλες γλυκαντικές ουσίες.

Μειώστε τις θερμίδες: Αποφύγετε τα ζαχαρούχα φρούτα στο γιαούρτι.

8. Παγωμένο τσάι. Η  ζάχαρη σε ένα μπουκάλι τσάι μπορεί να το μετατρέψει, σε έναν κίνδυνο για την υγεία σας. Ένα μπουκάλι μπορεί να έχει περισσότερες από 200 θερμίδες και 59 γραμμάρια ζάχαρης.

Μειώστε τις θερμίδες: Να προσέχετε τις αναγραφόμενες θερμίδες, όταν αγοράζεται τσάι εμπορίου.

9. Λαχανοσαλάτα. Το λάχανο είναι μια χαρά, αλλά η λαχανοσαλάτα μπορεί να είναι μια καταστροφή για τη διατροφή σας. Σε ένα εστιατόριο, ένα μικρό φλιτζάνι έχει 260 θερμίδες και 21 γραμμάρια λίπους - χάρη στη μαγιονέζα.

Μειώστε τις θερμίδες: Φτιάξτε τη στο σπίτι, με μαγιονέζα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή ακόμα καλύτερα με άπαχο γιαούρτι.