Έξυπνα tips που μειώνουν τις λιγούρες

Δευτέρα, 02 Νοεμβρίου 2015
e0abe993f46543b5a702871ac5b139daκαθετυα.jpg

Σε όλους έχει τύχει να νιώσουμε μια ξαφνική λιγούρα, ώστε να βρεθούμε έξω από το φούρνο ή από τον αυτόματο πωλητή της δουλειάς και να θέλουμε να τα καταβροχθίσουμε όλα. Η λαχτάρα για το φαγητό είναι σαν τα ζιζάνια στο γκαζόν, ξεπροβάλλει από το πουθενά και δεν πρόκειται να σταματήσει αν δεν λάβετε τα μέτρα σας. Την επόμενη φορά που θα θέλετε να δαμάσετε την όρεξη σας, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές και θα εξαλείψετε αμέσως αυτή τη λαχτάρα.

Μασήστε μια τσίχλα. Ναι καλά διαβάσετε. Η επαναλαμβανόμενη κίνηση που κάνετε με το στόμα, στέλνει σήματα στον εγκέφαλο, ώστε να ελέγξει την όρεξη και τον κορεσμό. Επίσης, όταν νιώθετε ότι μασάτε κάτι, αρχίζετε να αισθάνεστε χορτάτοι και αν η τσίχλα έχει γλυκιά γεύση τότε απελευθερώνεται η σεροτονίνη. Τα χαμηλά επίπεδα  αυτής της χημικής ουσίας, προκαλούν λιγούρες.

Πάρτε ένα μικρό σωληνάριο οδοντόκρεμας και κρύψτε το στο συρτάρι του γραφείου σας, ώστε να το χρησιμοποιήσετε τη στιγμή που θα νιώσετε πεινασμένοι. Όταν βουρτσίζετε τα δόντια σας, μειώνεται και ο πόθος σας για φαγητό. Αυτό μπορεί να οφείλεται στην αλλαγή της γεύσης, αλλά και στην μέντα που έχουν συνήθως οι οδοντόκρεμες, η οποία μπορεί να λειτουργήσει ως κατασταλτικό της όρεξης. Σε μια μελέτη στο Πανεπιστήμιο Wheeling Jesuit, οι άνθρωποι είχαν γεύση μέντας στο στόμα τους, έτρωγαν 3.000 λιγότερες θερμίδες την εβδομάδα, από τους υπόλοιπους. Επειδή όμως, δεν μπορείτε να βουρτσίζετε συνέχεια τα δόντια σας, μια εναλλακτική είναι να βάλετε λίγο μέντα στο μπουκαλάκι του νερού, ώστε να παίρνετε τη γεύση.

Όταν είστε υπό πίεση, το σώμα σας απελευθερώνει την ορμόνη κορτιζόλη. Τα υψηλά επίπεδα αυτής της ορμόνης προκαλούν υπερφαγία, αυξάνουν την χοληστερόλη και το σάκχαρο και επηρεάζουν τη κατανομή του λίπους στο σώμα. Έτσι την επόμενη φορά που θα είστε αγχωμένοι, αντί να καταφύγετε στο φαγητό, βρείτε τρόπους για να χαλαρώσετε και θα διαπιστώσετε ότι θα μειωθεί και η πείνα σας.

Για να καταπολεμήσετε τη πείνα σας, παίξτε ένα παιχνίδι στο κινητό σας. Αυτό μπορεί να σας ακούγετε περίεργο, αλλά θα μειώσει τη λαχτάρα σας για φαγητό. Μια μελέτη που διεξάχθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, έδειξε ότι όσοι παίζανε παιχνίδια για μόλις 3 λεπτά, τρώγανε 24% λιγότερο, σε σχέση με εκείνους που δεν κάνανε τίποτα. Τα φωτεινά χρώματα και τα σχήματα που υπάρχουν σε ένα παιχνίδι, στέλνουν σήματα στον εγκέφαλο που μειώνουν τον πόθο σας για φαγητό.