WELL BEING ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι επιστήμονες βρήκαν την "ιδανική δίαιτα" για μέγιστη απώλεια

1 Φεβρουαρίου 2016

Οι επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο του Οντάριο  στον Καναδά αναφέρουν ότι βρήκαν την τέλεια δίαιτα για τη μέγιστη απώλεια βάρους και λίπους και ενδυνάμωσης της μυϊκής μάζας. Όπως δηλαδή υποστηρίζουν οι ίδιοι, ανακάλυψαν το «Άγιο Δισκοπότηρο» της δίαιτας και της άσκησης!

Η μέθοδος τους περιλαμβάνει έντονη άσκηση και μείωση της πρόσληψης τροφής κάτω από το 40% που απαιτείτε κανονικά. Η ομάδα του Πανεπιστημίου πραγματοποίησε τη μελέτη σε ένα μικρό δείγμα νεαρών αντρών, 40 στον αριθμό, οι οποίοι χωρίστηκαν σε δύο ομάδες.  Και οι δύο ομάδες ακολούθησαν μια υποθερμιδική δίαιτα και μια εξαήμερη προπόνηση για ένα μήνα. Ωστόσο, η μια ομάδα κατανάλωνε περισσότερη πρωτεΐνη στα γεύματα από ότ,ι η άλλη. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η ομάδα που έτρωγε πιο πολύ πρωτεΐνη αύξησε τη μυϊκή μάζα και έχασε πιο πολύ λίπος και κιλά, σε σχέση με την άλλη ομάδα.

Μπορεί να σας ακούγεται η ιδανική λύση για να χάσετε κιλά, όμως όπως παραδέχτηκαν και οι ίδιοι οι ερευνητές, το συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής ήταν αρκετά αυστηρό και δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην κανονική ζωή. Όχι ακόμα τουλάχιστον, γιατί ο στόχος των μελετητών είναι να κάνουν το πρόγραμμα αυτό βιώσιμο.

Εξάλλου μέχρι στιγμής μελέτες δείχνουν ότι οι πρωτεϊνικές και χαμηλές σε θερμίδες δίαιτες έχουν καλά αποτελέσματα για λίγους μήνες και μετά παρατηρείται επαναπρόσληψη του σωματικούς βάρους. Επίσης, όσοι υιοθετούν ένα αυστηρό διατροφικό σχήμα για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες στην υγεία. Όπως λοιπόν υποστηρίζει η επιστήμη, η μεσογειακή διατροφή και οι ισορροπημένες δίαιτες αποτελούν την καλύτερη επιλογή, γιατί προσφέρουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και μια υγιή απώλεια βάρους.

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τη διατροφή, τη γυμναστική, το σεξ και την ψυχική υγεία.