Αυτό το φρούτο είναι το κλειδί για την απώλεια βάρους

Τζουλιάννα Καρνέζη
Πέμπτη 2 Φεβρουάριος 2017
12334.jpg

Το λίπος που περιέχεται στην καρύδα αποτελείται από τριγλυεκρίδια μέσης αλύσου, και αυτό το καθιστά διαφορετικό από τα λίπη που οι περισσότεροι καταναλώνουμε καθημερινά. Αυτό σημαίνει ότι μεταβολίζεται διαφορετικά από το λίπος που υπάρχει στο ελαιόλαδο ή στο κρέας, με αποτέλεσμα να βοηθάει στον κορεσμό και να μειώνει τις λιγούρες για γλυκά. Επίσης, το λίπος της καρύδας δεν αποθηκεύεται στο λιπώδη ιστό, αλλά χρησιμοποιείται για να έχει ενέργεια το σώμα μας. Θεωρητικά αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, όμως δεν υπάρχουν κλινικές μελέτες που να αποδεικνύουν ότι η κατανάλωση καρύδας οδηγεί σε απώλεια κιλών.

Εάν προσπαθείτε να μειώσετε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες για να χάσετε βάρος, η καρύδα είναι η κατάλληλη επιλογή, αφού 1 κουταλιά της σούπας νιφάδες καρύδας περιέχει μόνο 3 γραμμάρια υδατανθράκων. Και δεδομένου ότι η καρύδα είναι γευστική μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε σχεδόν παντού, όπως σε διάφορες συνταγές ή στα smoothies.

Με βάση τα παραπάνω θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί ότι αν θέλουμε να χάσουμε κιλά πρέπει να καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες καρύδας. Όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει, γιατί ναι μεν η καρύδα έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, παρόλα αυτά εξακολουθεί να είναι υψηλή σε θερμίδες. Έτσι μια κουταλιά της σούπας καρύδα περιέχει 120 θερμίδες, ενώ ένα φλιτζάνι γάλα καρύδας χωρίς ζάχαρη έχει περίπου 110 θερμίδες. Αν λοιπόν θέλετε να ενσωματώσετε την καρύδα στη διατροφή σας και να χάσετε βάρος, θέστε ως ανώτατο όριο ημερήσιας πρόσληψης της καρύδας το 10% από τις συνολικές θερμίδες.

TRENDING ARTICLES