Ποια είναι η σημασία της πρωτεΐνης στην άσκηση

Τζουλιάννα Καρνέζη
Τετάρτη, 24 Μαΐου 2017
food-breakfast-egg-milk.jpg

Εάν λοιπόν θέλουμε να χάσουμε κιλά αλλά και να πετύχουμε μυϊκή ενδυνάμωση, πρέπει να συνδυάζουμε αερόβια άσκηση με βάρη τουλάχιστον 3 με 4 φορές την εβδομάδα. Εκτός όμως από τη σωματική δραστηριότητα, εξίσου σημαντικό ρόλο- μπορεί και περισσότερο- για να αποκτήσουμε ένα γυμνασμένο σώμα, παίζει η διατροφή. Ένα βασικό λάθος που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι, είναι ότι δεν τρώνε μετά την προπόνηση. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι αν θέλετε να λαμβάνετε όλα τα οφέλη της άσκησης πρέπει να καταναλώνετε κάποιο γεύμα, έστω και σε μικρή ποσότητα. Επίσης όσο πιο κοντά στην άσκηση είναι το γεύμα τόσο πιο εύκολα γίνεται η αναδόμηση των μυών.

Συγκεκριμένα στην πρώτη μια ώρα μετά την προπόνηση χρειαζόμαστε ένα γεύμα που να περιέχει πρωτεΐνες και υδατάνθρακες, ώστε να γεμίσουν οι αποθήκες ενέργειας. Όταν πρόκειται για την επιλογή των πρωτεϊνών η καλύτερη λύση είναι το πρωτεϊνούχο ρόφημα Βλαχάκη με ασπράδι αβγού και φυσικό χυμό φρούτου. Τι πιο εύκολο και γρήγορο με το που βγείτε από το γυμναστήριο να πιείτε ένα Protein smoothie «Επιλογές Βλαχάκη». Το συγκεκριμένο ρόφημα βγαίνει σε δυο γεύσεις: φράουλα και Μήλο-Βανίλια και είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη (η συσκευασία περιέχει 12 ασπράδια αβγών) με 0% λιπαρά και 0% χοληστερόλη.

Αν λοιπόν θέλετε να λάβετε όλα τα οφέλη της άσκησης, πρέπει να κάνετε σωστές διατροφικές επιλογές, με την πρωτεΐνη να είναι το βασικό συστατικό που χρειάζεστε μετά την προπόνηση, για την αναδόμηση των μυών.