Τα κυριότερα λάθη που κάνουμε στην ενυδάτωση του οργανισμού

Τζουλιάννα Καρνέζη
Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017
citrus-coconut-soda-le-zoe-musings-4.jpg

Λάθος # 1: Επιμένετε σε οκτώ ποτήρια την ημέρα. Το Ινστιτούτο Ιατρικής συνιστά στην πραγματικότητα 11,4 φλιτζάνια την ημέρα, αν και όπως προανέφερα οι ανάγκες ενυδάτωσης διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Και δεδομένου ότι μπορείτε να ενυδατωθείτε και από τα τρόφιμα, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά (ένα μήλο, για παράδειγμα, μπορεί να προσφέρει ένα φλιτζάνι νερό), ίσως να μην χρειάζεται να καταναλώνετε τόσο πολύ νερό.

Λάθος # 2: Πίνετε νερό κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας, αλλά όχι πριν. Μπορεί να πίνετε υγρά, ενώ είστε στο γυμναστήριο, όμως δεν θα ενυδατωθείτε σωστά, αν δεν έχετε πιεί και πιο πριν. Στόχος σας θα πρέπει να είναι να πίνετε νερό μισή ώρα πριν τη προπόνηση.

Λάθος # 3: Πίνετε νερό μόνο όταν διψάτε. Ναι μπορεί όταν νιώθετε διψασμένοι να πίνετε αρκετά υγρά, αλλά αυτό δεν είναι σωστό. Γιατί σκοπός σας πρέπει να είναι, να καταναλώνετε νερό ή άλλα υγρά πριν διψάσετε, διότι διαφορετικά έχετε ήδη αφυδατωθεί. Άρα, πρέπει να έχετε συνέχεια ένα μπουκάλι νερό μαζί σας, ώστε να κρατάτε τον οργανισμό σας ενυδατωμένο.

Λάθος # 4: Αποφεύγετε ποτά όπως ο καφές και το τσάι. Επικρατεί μια πεποίθηση ότι ο καφές και το τσάι σας αφυδατώνουν, λόγω της καφεΐνης που περιέχουν. Όμως, αυτό είναι ένας μύθος, γιατί ενώ η καφεΐνη μπορεί να είναι ένα διουρητική, προκαλώντας απώλεια υγρών, παράλληλα σας ενυδατώνει.