Πώς να χάσεις κιλά χωρίς να κάνεις δίαιτα

Τζουλιάννα Καρνέζη
Σάββατο 20 Οκτώβριος 2018
18096143_114774059085329_1612554044037922816_n.jpg

Θέλετε να χάσετε κιλά αλλά δεν προλαβαίνετε να γυμναστείτε ούτε μπορείτε να ακολουθήσετε πιστά μια δίαιτα. Μην απελπίζεστε όμως γιατί λύσεις υπάρχουν. Αν ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές θα καταφέρετε να χάσετε κιλά χωρίς να κάνετε δίαιτα.

Κοιμηθείτε περισσότερο. Εάν βάλετε στόχο να κοιμάστε μια επιπλέον ώρα κάθε βράδυ, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε κιλά. Ο ύπνος αντικαθιστά το τσιμπολόγημα, με αποτέλεσμα να σταματήσουν οι βραδινές λιγούρες.

Διαβάστε εδώ: Πόσα κιλά θα χάσετε εάν πίνετε κάθε μέρα νερό με λεμόνι

Μαγειρέψετε έξυπνα. Τι σημαίνει αυτό; Χρησιμοποιείστε τυρί με χαμηλά λιπαρά, επιλέξτε σάλτσες χωρίς κρέμα γάλακτος και χρησιμοποιείστε με σύνεση το ελαιόλαδο.

Πιείτε έξυπνα.  Αντικαταστήστε ένα ζαχαρούχο ποτό με σόδα, νερό ή αναψυκτικό χωρίς θερμίδες και θα έχετε αποφύγει περίπου 10 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη. Προσθέστε λεμόνι, μέντα ή κατεψυγμένες φράουλες για τη γεύση και την διασκέδαση. Επίσης, όταν μια περίσταση περιλαμβάνει  αλκοόλ, αντί να πάρετε και δεύτερο κοκτέιλ, διαλέξτε ένα μη αλκοολούχο ποτό.

Χρησιμοποιείστε μικρότερα πιάτα. Μελέτες έχουν δείξει ότι όταν τρώμε σε μικρότερα σερβίτσια, καταναλώνουμε μικρότερες μερίδες.

Διαβάστε εδώ: Έπινα χυμό σέλινου για ένα μήνα και δείτε τι μου συνέβη

Κάθε φορά που θέλετε να φάτε κάτι γλυκό μασήστε τσίχλα χωρίς ζάχαρη και με έντονη γεύση και η λιγούρα θα εξαφανιστεί. Επίσης εάν έχετε τη συνήθεια να τσιμπολογάτε το βράδυ μετά το φαγητό, πλύνετε τα δόντια σας.

Κάντε παύση ανάμεσα στις μπουκιές. Μελέτες έχουν δείξει ότι όταν αφήνετε το πιρούνι στο πιάτο για μερικά λεπτά, τρώτε πιο αργά, με αποτέλεσμα να καταναλώνετε και πιο μικρές μερίδες.

Κάντε γιόγκα. Όσοι κάνουν γιόγκα, τείνουν να ζυγίζουν λιγότερο από εκείνους που δεν ασχολούνται με τη γιόγκα, σύμφωνα με μελέτες. Γιατί συμβαίνει αυτό; Οι εδικοί αναφέρουν ότι όσοι αγαπάνε τη γιόγκα προσεγγίζουν το φαγητό με περισσότερη επίγνωση. Για παράδειγμα τείνουν να παρατηρούν τις μεγάλες μερίδες στα εστιατόρια και να τρώνε τόσο όσο για να αισθάνονται πλήρεις. Σε γενικές γραμμές η γιόγκα συμβάλει στην ανάπτυξη της αυτογνωσίας, κάτι που μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να αντισταθούν στην υπερκατανάλωση τροφής.

Κάψτε 100 θερμίδες

Περπατήστε περίπου 20 λεπτά.

Καθαρίστε το σπίτι για 30 λεπτά.

Κάνετε τζόκινγκ για 10 λεπτά

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα