Πόσα γεύματα πρέπει να τρώτε καθημερινά για να χάσετε κιλά

Τζουλιάννα Καρνέζη
Κυριακή 4 Αύγουστος 2019

Θα έχετε ακούσει πως τα συχνά γεύματα βοηθάνε στην απώλεια βάρους και στην υιοθέτηση μιας ισορροπημένης διατροφής. Και αυτό γιατί τα ενδιάμεσα γεύματα μετριάζουν το αίσθημα πείνας και οδηγούν στην οδηγούν στην αποφυγή της υπερκατανάλωσης τροφών στα κυρίως γεύματα.

Από την άλλη όμως πλευρά, γιατί πάντα υπάρχει και αυτή, κάποιοι ερευνητές υποστηρίζουν πως η αύξηση του αριθμού των γευμάτων μπορεί να οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα.

Επίσης μια μελέτη που διεξάχθηκε στο Πανεπιστήμιο της Οτάβα διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε κάποιο πλεονέκτημα στην απώλεια βάρους, όσο αφορά την κατανάλωση έξι γευμάτων την ημέρα. Επιπλέον μια δεύτερη μελέτη έδειξε ότι η μετάβαση από τα τρία γεύματα την ημέρα στα έξι δεν ενίσχυσε την απώλεια λίπους. Έτσι οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσοι τρώνε έξι γεύματα την ημέρα στην πραγματικότητα δεν επηρεάζουν το μεταβολισμό τους αλλά ούτε και το ποσοστό λίπους. 

Και ενώ μπορεί να υπάρχουν μελέτες που δεν υποστηρίζουν την κατανάλωση μικρών κα συχνών γευμάτων, ωστόσο το σίγουρο είναι πως όσο πιο πολλές ώρες μένετε νηστικοί μεταξύ των γευμάτων, τόσο αυξάνεται το αίσθημα της πείνας και έχετε περισσότερες πιθανότητες να καταναλώσετε μεγαλύτερη ποσότητα από αυτή που σας αναλογεί. Επίσης μετά από 3 με 4 ώρες χωρίς τροφή τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα αρχίζουν να πέφτουν, με αποτέλεσμα να νιώθετε υποτονικοί, πεινασμένοι και να αναζητάτε κάτι γλυκό. Αυτός είναι και ο λόγος που το πρωινό γεύμα είναι τόσο σημαντικό αφού το σώμα σας ήταν 7 με 8 ώρες χωρίς φαγητό.

Όπως γίνεται αντιληπτό απαιτείται περισσότερη έρευνα σε αυτό τον τομέα και είναι χρήσιμο να εξεταστεί και η ποιότητα των γευμάτων. Εξάλλου η διατροφή είναι μια καινούρια επιστήμη με μεγάλο ενδιαφέρον. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

TRENDING ARTICLES