Πώς θα χειριστείτε την επιθυμία σας για φαγητό και θα χάσετε κιλά 

Πέμπτη 19 Σεπτέμβριος 2019

Τι συμβαίνει όταν οι επιθυμίες σας γίνονται συντριπτικές και οδηγούν σε υπερκατανάλωση και συναισθήματα ενοχής; Όταν οι άνθρωποι ακολουθούν περιοριστικές δίαιτες ή κόβουν εντελώς ομάδες τροφίμων, οι πόθοι μπορούν να γίνουν πιο έντονοι και να οδηγήσουν σε έναν φαύλο κύκλο υπερφαγίας και ενοχής. 

Ενώ ένα ισορροπημένο σχέδιο διατροφής που σας επιτρέπει να απολαμβάνετε το φαγητό - ακόμα και τις τροφές υψηλής θερμιδικής αξίας- θα σας βοηθήσει είτε να χάσετε είτε να διατηρήσετε τα κιλά, διότι δεν εξαλείφετε καμία τροφή από τη ζωή σας.

Αν συνεχίσετε την ανάγνωση θα δείτε μερικές συμβουλές για τον χειρισμό της επιθυμίας για φαγητό.

Προγραμματίστε τα σνακ σας. Εάν καταναλώνετε θρεπτικά σνακ τότε μειώνεται η επιθυμία σας για φαγητό και αυξάνεται το αίσθημα κορεσμού. Διατηρήστε θρεπτικά σνακ στο γραφείο, στο σακίδιο ή στο αυτοκίνητό σας.

Κάντε μια βόλτα, βρείτε ένα χόμπι ή καλέστε έναν φίλο. Όταν έχετε μια έντονη λαχτάρα για αλμυρό ή γλυκό ενώ μόλις έχετε φάει, αφιερώστε μια στιγμή για να δείτε τι άλλο μπορεί να κάνετε εκείνη τη στιγμή, αντί της επιδρομής στο ψυγείο. Αναρωτηθείτε: πεινάω πραγματικά ή απλά βαριέμαι; 

Κρατήστε ένα ημερολόγιο τροφίμων. Σημειώστε την ώρα της ημέρας που εμφανίστηκε η λαχτάρα σας, πόσο καιρό κράτησε, το φαγητό που λαχταρούσατε και πώς χειριστήκατε την κατάσταση.