Πώς θα χάσετε τα περιττά κιλά από την καραντίνα και τις γιορτές

Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2021

Οι μέρες των εορτών συνδέονται με το φαγητό, τα γλυκά, το ποτό και τα συνεχόμενα οικογενειακά γεύματα. Την φετινή χρονιά παρ' όλο που οι συναθροίσεις ήταν περιορισμένες η όρεξη για φαγητά και γλυκά παρέμεινε η ίδια. Γενικότερα η τελευταία περίοδος καραντίνας και παραμονής στο σπίτι έχει επιδράσει σε όλους σημαντικά με αποτέλεσμα πολλοί να ξεσπούν στο φαγητό. 'Ετσι όλοι ξαφνικά είμαστε αντιμέτωποι με  2-3 κιλά παραπάνω. Μην πανικοβάλλεστε. Το σημαντικό είναι να λάβετε γρήγορα μέτρα και να μην αφήσετε να ανέβουν άλλο τα κιλά. 

Ρωτήσαμε την διατροφολόγο Ειρήνη Λυκουρέση και συνεργάτιδά μας στο #Jennygr_ExclusiveBenefits και μας έδωσε τις παρακάτω πολύτιμες διατροφικές συμβουλές.

• Πείτε όχι σε δίαιτες εξπρές, αποτοξίνωσης, χημικές, πρωτεϊνικές. Η απώλεια βάρους από τέτοιου είδους δίαιτες οφείλεται στη μείωση των υγρών του σώματος και της μυϊκής μάζας και όχι του λίπους. Επιπλέον ο αυστηρός περιορισμός δημιουργεί μεγαλύτερη επιθυμία για παρασπονδίες. 

• Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα μέσα στηνημέρα. Τα συχνά γεύματα περιορίζουν το αίσθημα της πείνας, αυξάνουν το βασικό μεταβολικό ρυθμό και τα επίπεδα ενέργειας ενώ οι μικρότερες ποσότητες παίζουν σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους.

• Μη ξεχνάτε το πρωινό γεύμα. Παρέχει στον οργανισμό την απαραίτητη ενέργεια και βοηθάει στη ρύθμιση της όρεξης καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας. 

• Αυξήστε τις φυτικές ίνες. Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες ενισχύουν το αίσθημα του κορεσμού και οδηγούν στην κατανάλωση μικρότερης ποσότητας φαγητού. Πηγές φυτικών ινών είναι τα προϊόντα ολικής αλέσεως, όσπρια, φρούτα και λαχανικά. Μη ξεχνάτε ότι πρέπει να πίνετε αρκετό νερό με τις φυτικές ίνες για να διογκωθούν. 

• Ξεκινήστε το γεύμα σας με μια σαλάτα. Η κατανάλωση λαχανικών στην αρχή του γεύματος αυξάνει τον κορεσμό και το αίσθημα της πληρότητας με αποτέλεσμα να μειώνει τη ποσότητα και ως εκ τούτου το σύνολο των θερμίδων του γεύματος.

• Προσέξτε τις κρυφές πηγές ζάχαρης. Προϊόντα όπως αναψυκτικά, τυποποιημένοι χυμοί, δημητριακά πρωινού, επιδόρπια γιαουρτιού, κρακεράκια, παξιμάδια, κέτσαπ και κύβοι ζωμού περιέχουν ποσότητες ζάχαρης. 

• Αυξήστε την κατανάλωση του νερού. Το νερό μας δίνει το αίσθημα της πληρότητας ανάμεσα στα γεύματα. Δεν είναι τυχαίο που πολλές φορές μπορεί να μπερδέψουμε το αίσθημα της πείνας με το αίσθημα της δίψας. Όσο περισσότερο νερό πίνουμε τόσο λιγότερες θερμίδες και σακχαρούχα ροφήματα καταναλώνουμε. Συστήνεται τουλάχιστον 1,5 λίτρο νερό την ημέρα. 

• Ασκηθείτε περισσότερο. Σύμφωνα με τις διεθνείς συστάσεις της Αμερικής για την διατήρηση του ιδανικού βάρους, την πρόληψη αύξηση βάρους και την απώλεια βάρους, απαιτείται φυσική δραστηριότητα μέτριας ή και έντονης εντάσεως, όπως δυναμικό περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμπι και αθλήματα, διάρκειας 200-300 λεπτών την εβδομάδα. 

Αν χρειάζεστε να την βοήθεια ενός expert για την απώλεια κιλών δεν έχετε παρά να κλείσετε μια προσωποιημένη συνεδρία με την Ειρήνη μέσω των υπηρεσιών του Jenny.gr Exclusive Benefits.

Bήμα 1: Κάντε subscribe στο Jenny.gr Exclusive Benefits ΜΟΝΟ με 6€/έτος πατώντας ΕΔΩ.

Βήμα 2: Αγόρασε την προσωποποιημένη live συνεδρία με την Ειρήνη Λυκουρέση σε προνομιακή τιμή ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ.

Ειρήνη Λυκουρέση
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
MSc Αθλητική Διατροφή 
Master Practitioner στις Διατροφικές Διαταραχές και Παχυσαρκία

Facebook: Eirini Lykouresi

Instagram: eirini_lykouresi