Δείτε πώς θα νικήσετε τους πειρασμούς και θα απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά

Τζουλιάννα Καρνέζη
Δευτέρα, 22 Μαρτίου 2021

Μπισκότα, σοκολάτες, κέικ, πατατάκια, κριτσίνια, είναι μόνο μερικά από τα τρόφιμα που βλέπουμε και μυρίζουμε καθημερινά, είτε στο σπίτι είτε στον χώρο της δουλειάς. Και συνήθως τα καταναλώνουμε όλα και μετά όταν γυρνάμε σπίτι και ανεβαίνουμε στη ζυγαριά, τα νούμερα αυξάνονται δραματικά.

Ήρθε λοιπόν ο καιρός να μάθετε, να αντιμετωπίζετε όλους τους πειρασμούς και να χάσετε κιλά, χωρίς το αίσθημα της στέρησης

Ένα από τα πιο απλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε, για να αποφύγετε τον πειρασμό είναι να έχετε πάντα μαζί σας υγιεινά σνακ, όπως μια μπανάνα, μήλο ή κάποιο σπιτικό μίγμα δημητριακών με ξηρούς καρπούς. Αυτός είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους, για να ξεπεράσετε τον πειρασμό και να νιώθετε λιγότερη λαχτάρα για τους διατροφικούς πειρασμούς που ενδεχομένως υπάρχουν γύρω σας.

Μην ξεχνάτε ότι το κλειδί είναι η μετριοπάθεια. Δεν είναι μεμπτό να ενδώσετε σε μια περιστασιακή απόλαυση, αλλά πάντα να έχετε στο μυαλό σας το μέτρο. Βάλτε μια μπάλα παγωτού, αντί για δύο, φάτε το μισό κομμάτι κέικ αντί για ολόκληρο ή ακόμα καλύτερα φτιάξτε το δικό σας κέικ με υποκατάστατο ζάχαρης αντί της κανονικής.

Είναι χιλιοειπωμένο αλλά, πάντα θα το λέω: Μην παραλείπετε το πρωινό. Έρευνες υποστηρίζουν ότι, όσοι τρώνε πρωινό, κάνουν πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων την υπόλοιπη ημέρα. Η καλύτερη επιλογή είναι να έχετε στο πρωινό σας γεύμα, άπαχη πρωτεΐνη όπως αυγά και δημητριακά ολικής άλεσης ή φρούτα. Αυτό θα βοηθήσει να μειωθούν οι πόθους σας, θα ενισχύσει τον μεταβολισμό σας και θα συμβάλει ώστε να κάνετε καλύτερες επιλογές τροφίμων.

Οι περισσότεροι από εμάς είμαστε πιο ευάλωτοι στους πειρασμούς, όταν τα συναισθήματά μας είναι μπερδεμένα. Έτσι, συχνά τρώμε έναν κουβά παγωτό, όταν είμαστε λυπημένοι και μετά νιώθουμε τύψεις. Όμως το φαγητό δεν θα λύσει το πρόβλημα, αντιθέτως θα μας προσθέσει ακόμα ένα άγχος, την αύξηση του βάρους.

Όταν συνειδητοποιήσετε και αναγνωρίσετε ότι «τρώτε» τα συναισθήματα σας, τότε έχετε κάνει μια καλή αρχή. Κάθε φορά που λαχταράτε κάτι ρωτήστε τον εαυτό σας «Είμαι πεινάω πραγματικά ή μου συμβαίνει κάτι άλλο;» Η παρακολούθηση του τι τρώτε και του τι νιώθατε πριν και μετά, μπορεί να σας βοηθήσει ώστε να διαπιστώσετε τους λόγους που οδηγήστε στη συναισθηματική υπερφαγία και να τους λύσετε. Τι να κάνετε? Να κρατάτε ένα ημερολόγιο καταγραφής τροφίμων και συναισθημάτων σε καθημερινή βάση.

Μπορεί να μην βγαίνετε νικητές όλες τις φορές, όμως αν συνειδητοποιήσετε τα λάθη σας, θα έχετε κάνει το πρώτο, ώστε να καταφέρετε να χάσετε τα περιττά κιλά με υγιείς τρόπους. 

Δείτε επίσης:

Γίνε κι εσύ μέλος μόνο με 6€/ έτος στο συνδρομητικό Jenny.gr Exclusive Benefits