WELL BEING ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Νιώθετε συνέχεια κουρασμένοι; Μερικές συμβουλές για να αποφύγετε τη χειμερινή κούραση


Τζουλιάννα Καρνέζη

12 Ιανουαρίου 2022

Νιώθετε συνέχεια κουρασμένοι; Μερικές συμβουλές για να αποφύγετε τη χειμερινή κούραση
unsplash
Δυσκολεύεστε να σηκωθείτε από το κρεβάτι, νιώθετε ότι είστε συνεχώς κουρασμένοι και βασίζεστε στις γλυκές λιχουδιές για να σας δυναμώσουν;

Καθώς η θερμοκρασία πέφτει, όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να σηκωθούμε από το κρεβάτι ένα σκοτεινό πρωινό και να αντιμετωπίσουμε τη λίστα με τις υποχρεώσεις.

Εάν τον τελευταίο καιρό νιώθετε συνέχεια εξαντλημένοι, οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τη χαμηλή ενέργεια και να ενισχύσετε τη διάθεση και την παραγωγικότητά σας. Εφαρμόστε τις στην πράξη και θα αρχίσετε πολύ γρήγορα να βλέπετε βελτίωση.

Και εγένετο φως

Η έλλειψη ηλιακού φωτός σημαίνει ότι ο εγκέφαλός σας παράγει περισσότερο μια ορμόνη που ονομάζεται μελατονίνη, η οποία σας προκαλεί υπνηλία.

Για να ρυθμίσετε τα επίπεδα μελατονίνης, περάστε όσο περισσότερο χρόνο μπορείτε σε εξωτερικούς χώρους στο φως της ημέρας – βεβαιωθείτε ότι τα στόρια είναι ανοιχτά αν κάθεστε κοντά σε ένα παράθυρο ενώ εργάζεστε.

Υιοθετήστε μια ισορροπημένη διατροφή

Όσο ακόμα κάνει κρύο αναζητάμε περισσότερες αμυλούχες τροφές, όπως ζυμαρικά, πατάτες και ψωμί, για να χορτάσουμε. Ωστόσο, θα έχετε περισσότερη ενέργεια εάν συμπεριλάβετε πολλά φρούτα και λαχανικά στα γεύματά σας.

Είναι επίσης σημαντικό να λαμβάνετε περισσότερη βιταμίνη D στη διατροφή σας, καθώς το σώμα μας δεν είναι σε θέση να δημιουργήσει αρκετή ποσότητα αυτή την εποχή του χρόνου. Οι τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη D είναι τα λιπαρά ψάρια και τα εμπλουτισμένα τρόφιμα, όπως τα δημητριακά πρωινού. Ένας άλλος καλός τρόπος για να εισαγάγετε περισσότερη βιταμίνη D στη διατροφή σας είναι να παίρνετε ένα καθημερινό συμπλήρωμα.

Κινηθείτε

Όταν είστε κουρασμένοι και έχετε έλλειψη ενέργειας, πιθανώς το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να βγείτε έξω στο κρύο. Αλλά μπορεί να εκπλαγείτε από το πόσο ενεργητικοί θα νιώσετε αφού συμμετάσχετε σε κάποιο είδος σωματικής δραστηριότητας. Εάν έχει πολύ κρύο έξω ή δεν σας αρέσει να τρέχετε στο σκοτάδι, προσπαθήστε να μεταφέρετε τις προπονήσεις σας σε εσωτερικούς χώρους.

Δώστε προτεραιότητα στον ύπνο

Ο επαρκής ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για την καταπολέμηση της κούρασης. Επιδιώξτε να κοιμάστε περίπου 8 ώρες κάθε βράδυ και προσπαθήστε να πηγαίνετε για ύπνο και να σηκώνεστε την ίδια ώρα κάθε μέρα. Βεβαιωθείτε ότι η κρεβατοκάμαρά σας, σας βοηθά να αισθάνεστε χαλαροί: καθαρίστε την ακαταστασία και απενεργοποιήστε το τηλέφωνο και την τηλεόραση.

Χαλαρώστε

Αισθάνεστε πιεσμένοι μέσα στην ημέρα; Αν ναι, αυτή η πίεση που νιώθετε μπορεί να συμβάλλει στη συνεχόμενη κούραση.

Αν και δεν υπάρχει γρήγορη λύση για το άγχος, υπάρχουν μερικά απλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να το μειώσετε. Πολλοί άνθρωποι βρίσκουν ότι η προσθήκη διαλογισμού, γιόγκα, ασκήσεων αναπνοής ή τεχνικών ενσυνειδητότητας τους βοηθά να ηρεμήσουν και να αισθάνονται πιο χαλαροί και ανανεωμένοι.