CELEBRITIES

Οι πολύτιμες συμβουλές της Jennifer Aniston για έναν καλό και ποιοτικό ύπνο


JTeam

27 Απριλίου 2022

Οι πολύτιμες συμβουλές της Jennifer Aniston για έναν καλό και ποιοτικό ύπνο
Ο ύπνος σύμφωνα με την ηθοποιό, δεν πρέπει να θεωρείται «πολυτέλεια αλλά ανάγκη»

Η Jennifer Aniston πριν λίγο καιρό αποκάλυψε σε συνέντευξή της, ότι υποφέρει από διαταραχές ύπνου εδώ και δεκαετίες. Η αϋπνία από το στρες αλλά και η υπνοβασία ήταν τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετώπιζε για χρόνια ενώ πρόσφατα μοιράστηκε στο Parade το πώς έχει καταφέρει να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου της.

«Όταν είμαστε νέοι, νιώθουμε ανίκητοι. Δύο, τρεις ή τέσσερις ώρες ύπνου αρκούν για να νιώθουμε απίστευτα ενώ συχνά σκεφτόμαστε ότι "θα κοιμηθώ, όταν πάω στα 80". Ωστόσο, μεγαλώνοντας, ξαφνικά ξυπνάς και νιώθεις εξαντλημένος». H ηθοποιός ανακάλυψε μάλιστα, ότι κάθε φορά που δεν κοιμόταν καλά, αυτό είχε επιπτώσεις στη συνολική της υγεία.

«Άρχισα να παρατηρώ ότι είχα προβλήματα απομνημόνευσης, οι ασκήσεις που έκανα δεν ήταν το ίδιο αποδοτικές με πριν και οι διατροφικές μου συνήθειες δεν ήταν πια τόσο θρεπτικές. Και τότε συνειδητοποίησα ότι όλα αυτά συνέβαιναν από την έλλειψη ύπνου. Έμαθα ότι όσο κοιμόμαστε, το σώμα μας ανακτά δυνάμεις και τα κύτταρα μας αναγεννιούνται γι' αυτό η σημασία ενός ποιοτικού ύπνου είναι τεράστια», όπως εξηγεί η Aniston.

Και οι έρευνες το επιβεβαιώνουν. Σύμφωνα με το Centers for Disease Control and Prevention: «Καθώς κοιμόμαστε, διενεργούνται πολλές διαδικασίες ζωτικής σημασίας στο σώμα μας που επιδιορθώνουν τους ιστούς, μάχονται τις μολύνσεις και βοηθούν τη μνήμη».

Οι συνήθειες που βελτίωσαν την ποιότητα του ύπνου της

H Jennifer Aniston επιμένει πως χρειάζεται να ακολουθούμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα στον ύπνο μας. «Για αρχή, κλείστε το κινητό σας. Καλό είναι να πηγαίνετε για ύπνο κάθε βράδυ την ίδια ώρα ενώ είναι σημαντικό να δίνετε στον εαυτό σας χρόνο για να αποφορτιστεί από την ένταση της ημέρας. Η σταθερότητα στον ύπνο είναι επίσης πολύ σημαντική».

Όπως εξομολογείται η ίδια, δεν ήταν πάντα εύκολο, να κοιμάται καλά ειδικά όταν είχε γυρίσματα. «Τελείωνα μια ταινία, για την οποία δούλευα τρεις μήνες και το πρόγραμμά μου άλλαζε με αποτέλεσμα να μην κάνω έναν σταθερό ύπνο. Ακόμη και το να αφήσετε το κινητό σας σε άλλο δωμάτιο, βοηθάει τρομερά όπως και το να κοιμάστε κάθε βράδυ την ίδια ώρα».

Το πιο σημαντικό πράγμα που έχει μάθει για τον ύπνο

«Το ρητό που λέει ότι θα κοιμηθείς, όταν φτάσεις στα 80 είναι εντελώς αναληθές», όπως τονίζει. Ακριβώς επειδή οι ώρες που χάνουμε από τον ύπνο, συσσωρεύονται και προκαλούν επιπτώσεις, από τις οποίες θα υποφέρουμε μετά από χρόνια. Οι μακροπρόθεσμες συνέπειες του χαμένου ύπνου είναι η υψηλή πίεση αίματος, ο διαβήτης, η κατάθλιψη, το χαμηλό ανοσοποιητικό και μια μακρά λίστα με πολλά ακόμη προβλήματα.

Όπως επισημαίνει η ηθοποιός: «Κάντε τον ύπνο προτεραιότητα και πιστέψτε ότι είναι βασική ανάγκη και όχι πολυτέλεια». Αυτό που μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο μας σημαντικά σύμφωνα με την Aniston, είναι η ενσυνειδητότητα. Η ίδια κάνει διαλογισμό, συνδυάζοντας stretching με yoga. «Ακόμη κι αν έχω μόνο 5' ή 10' το πρωί, είναι πολύ σημαντικά για τη μέρα που ξεκινά».