CELEBRITIES MEN’S POINT

Tips για να κάψεις το λίπος στην κοιλιά χωρίς να λιώσεις στη γυμναστική


JTeam

27 Ιανουαρίου 2022

Tips για να κάψεις το λίπος στην κοιλιά χωρίς να λιώσεις στη γυμναστική
Αν είναι ένα από τα σημεία στα οποία παίρνεις εύκολα λίπος, υπάρχουν tips για να το κάψεις εύκολα και ανώδυνα.

Είναι κοινό παράπονο των ανδρών αλλά υπάρχει τρόπος να απαλλαγείς γρήγορα από το λίπος που συσσωρεύεται στην κοιλιά σου και σε ταλαιπωρεί εδώ και καιρό.

Από τους πρώτους παράγοντες που θα σε βοηθήσουν είναι η εντατική άσκηση αλλά δεν είναι η μόνη αποτελεσματική λύση σε περίπτωση που δεν τα πας καλά με το γυμναστήριο και με το workout στο σπίτι. Οι ειδικοί καταλήγουν πως αν εντάξεις στην καθημερινότητά σου το περπάτημα, το τρέξιμο και τους κοιλιακούς, θα δεις σύντομα την αλλαγή που ονειρεύεσαι.

Με 30 λεπτά περπάτημα τη μέρα και 1 ώρα τρέξιμο μέρα παρά μέρα, θα δεις πως το λίπος θα αρχίσει να μειώνεται ενώ αν κάνεις 20-30 επαναλήψεις κοιλιακών καθημερινά ιδανικά μόλις ξυπνάς το πρωί, η περιοχή θα γίνει πιο σφιχτή και θα καις περισσότερο λίπος.

Ο fitness director του αμερικανικού Men's Health, Ebenezer Samuel, έχει να σου δώσει μάλιστα την καλύτερη συμβουλή και δεν είναι άλλη από μια ρουτίνα που απαιτεί μόλις 8 λεπτά την ημέρα από τον καθημερινό σου χρόνο. Το σίγουρο είναι ότι θα ιδρώσεις πολύ αλλά το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει.

Όπως προτείνει ο fitness director, εάν πασχίζεις να απαλλαγείς από το κοιλιακό λίπος και να αποκτήσεις γραμμωμένους κοιλιακούς, αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να προσθέσεις βάρος σε μια μόνο πλευρά του σώματός σου ώστε οι κοιλιακοί σου να κινηθούν με ετεροβαρή πίεση.

Αυτό σημαίνει, όπως τονίζει, ότι οι κοιλιακοί σου θα ενεργοποιηθούν και θα δουλέψουν στο διπλάσιο με σκοπό να διατηρήσει ο κορμός την ισορροπία που απαιτείται. Σύμφωνα με όσα περιγράφει, μάλιστα: «Χρειάζεσαι απλά έναν ελαφρύ αλτήρα ή kettlebell, ακόμα και ένα μπουκάλι νερό, αν είσαι στο σπίτι. Από ξαπλωτή θέση με τα χέρια και τα πόδια τεντωμένα, κρατάς το βάρος στο δεξί χέρι. Με μια κίνηση σηκώνεις ταυτόχρονα χέρια και πόδια στον αέρα, νιώθοντας αμέσως την επίδραση που έχει ο αλτήρας προς τη μια πλευρά του κορμού -κάτι που πρέπει να σε οδηγήσει να ισορροπήσεις, πιέζοντας περισσότερο την δεξιά πλευρά των κοιλιακών σου».

Εάν αναρωτιέσαι πώς πρέπει να συνεχίσεις, αρκεί να μείνεις στην ίδια θέση για 5 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια να κάνεις μικρές ταλαντεύσεις του κορμού με άξονα τους γλουτούς, μετά ψαλιδάκι, στη συνέχεια υψηλότερη κάμψη κορμού και ισχίου. Και να θυμάσαι, πως όλα χρειάζονται από 3 έως 5 επαναλήψεις.

Χωρίς κανένα διάλειμμα, μεταφέρεις το βάρος στο αριστερό χέρι, επαναλαμβάνοντας τις προηγούμενες κινήσεις στη σειρά. Τώρα ήρθε η ώρα να ξεκουραστείς για ένα λεπτό και στη συνέχεια να επαναλάβεις τον πλήρη κύκλο 4 ακόμη φορές.

Τα αποτελέσματα θα είναι σίγουρα καλύτερα αν αποφύγεις παράλληλα τη ζάχαρη από τη διατροφή σου και καταναλώνεις περισσότερα φρούτα, λαχανικά και ψάρι. Αυτό που χρειάζεται είναι να αναθεωρήσεις με λίγα λόγια τις καθημερινές σου συνήθειες για να αρχίσεις να βλέπεις άμεσα αποτελέσματα στην περιοχή του σώματός σου, από την οποία θεωρητικά καις πολύ πιο δύσκολα το μαζεμένο λίπος.