CELEBRITIES MEN’S POINT

Θέλεις γυμνασμένους τρικέφαλους; Η πολύ μικρή αλλαγή σε συγκεκριμένη άσκηση


JTeam

11 Φεβρουαρίου 2022

Θέλεις γυμνασμένους τρικέφαλους; Η πολύ μικρή αλλαγή σε συγκεκριμένη άσκηση
Unsplash/Ryan Hoffman
Πώς θα κάνεις τρικέφαλους αποτελεσματικά με μία και μόνη αλλαγή

Η ποιότητα κερδίζει συνήθως την ποσότητα και έχουμε μάθει πλέον καλά ότι αυτό ισχύει και στη γυμναστική.

Επίσης, υπάρχει περίπτωση να κάνεις τις πιο γνωστές ασκήσεις, αλλά να το κάνεις με τον λάθος τρόπο και για αυτό δεν βλέπεις αποτελέσματα. Ένα κλασικό παράδειγμα στους τρικέφαλους είναι η άσκηση με τα βαράκια που κάνουμε ενώ είμαστε ξαπλωμένοι στον πάγκο.

Το κλασικό λάθος που ίσως κάνεις είναι ότι ενώ κάνεις την άσκηση, αρχίζεις να κουράζεσαι γρήγορα και μεταθέτεις το βάρος στους καρπούς και τα χέρια, μετακινώντας τα στο πλάι. Έτσι όμως πάει χαμένος ο κόπος σου.

Η μοναδική (και τόσο απλή) λύση στο πρόβλημα είναι να μετακινήσεις ελάχιστα τους αγκώνες σου προς το κεφάλι σου. Έτσι, η ένταση θα πηγαίνει όλη στους τρικέφαλους και θα δεις σύντομα τα αποτελέσματα.