CELEBRITIES MEN’S POINT

Αυτές είναι οι ασκήσεις που πρέπει να εντάξεις οπωσδήποτε στο workout σου


JTeam

6 Απριλίου 2022

Αυτές είναι οι ασκήσεις που πρέπει να εντάξεις οπωσδήποτε στο workout σου
pexels
Κάποιες μπορείς να τις παραβλέψεις, κάποιες άλλες όμως επιβάλλεται να τις κάνεις συνώνυμο της καθημερινής σου άθλησης

Η fitness ρουτίνα ενός άνδρα μοιάζει με τις επιλογές που κάνει στις ταινίες και στα ρούχα του. Είναι μια καθαρά υποκειμενική υπόθεση αλλά κάποιες ασκήσεις θα έπρεπε να περιλαμβάνονται στο workout όλου του ανδρικού πληθυσμού. Ποιες είναι αυτές;

Έλξεις

Δεν υπάρχει καλύτερη άσκηση για την πλάτη και τους δικέφαλούς σου. Σε περίπτωση που το αγνοείς, οι έλξεις είναι μια εξαιρετική άσκηση για το χτίσιμο των μυών, μειώνουν τον πόνο στο πάνω μέρος της πλάτης και του αυχένα, υποστηρίζουν την καύση λίπους, και φαίνεται παράλληλα να διεγείρουν το αποτέλεσμα μετά την καύση ενώ βελτιώνουν σημαντικά τη στάση του σώματός σου. Φρόντισε μόνο να τις κάνεις σωστά και να αποφύγεις συνηθισμένα λάθη που θα ακυρώσουν τον αγώνα σου.

Push- ups

Τα push ups είναι πολύ ευεργετικά λόγω του ότι είναι μια σύνθετη κίνηση, που σημαίνει ότι ενεργοποιούνται πολλές μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα, αντί να στοχεύει σε μεμονωμένους μυς. Οι σύνθετες ασκήσεις είναι αποτελεσματικές καθώς αυξάνουν την αποτελεσματικότητα της προπόνησής σου ενώ χρησιμοποιούν επίσης τον πυρήνα, τους ώμους και τους σταθεροποιητικούς μυς των ώμων.

Kettlebell Swing

Αν αναρωτιέσαι, ήρθε η ώρα να μάθεις ότι γυμνάζει ολόκληρο το σώμα, δουλεύοντας πολλούς μύες, όπως γλουτούς, ιγνυακούς τένοντες, τετρακέφαλους, τραπεζοειδείς, ώμους, πυρήνα του κορμού και πήχεις. Αποτελεί μία από τις πιο λειτουργικές κινήσεις που μπορείς να κάνεις, για να γυμνάσεις όλο το σώμα σου και βελτιώνει θεαματικά τη μυϊκή σου δύναμη.

Καθίσματα

Πρόκειται για την πιο σημαντική άσκηση που μπορείς να κάνεις σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής. Είναι η πιο φυσική λειτουργική κίνηση του σώματος που γίνεται καθημεριινά, όπως όταν σηκωνόμαστε από το κρεβάτι ή από μία καρέκλα. Γυμνάζει με φυσικό τρόπο τους μύες του ποδιού και είναι σημαντικό να ξέρεις ότι εμπλέκει ταυτόχρονα το 60% του σώματός σου.

Όχι μόνο τους τετρακέφαλους των ποδιών, αλλά και τους δικέφαλους, τους γλουτούς, τους ραχιαίους, την πλάτη, τους κοιλιακούς. Μήπως ήρθε η ώρα να τα αφήσεις όλα και να ξεκινήσεις;