CELEBRITIES MEN’S POINT

Είσαι πάνω από 40; Έχεις πολλούς λόγους να προπονείσαι πιο σκληρά κι αυτοί είναι οι σημαντικότεροι


JTeam

18 Αυγούστου 2022

Είσαι πάνω από 40; Έχεις πολλούς λόγους να προπονείσαι πιο σκληρά κι αυτοί είναι οι σημαντικότεροι
Μπορεί να μην είσαι οπαδός της εντατικής και σκληρής προπόνησης αλλά οι ειδικοί σε συμβουλεύουν να χτίσεις καλύτερες σχέσεις με τη γυμναστική, ειδικά αν είσαι πάνω από 40

Έχεις δοκιμάσει πολλές ασκήσεις, έχεις ιδρώσει άπειρες φορές κι έχεις φτάσει σε ένα σημείο που λες να τα παρατήσεις όλα και να μην αγγίξεις ποτέ ξανά βάρη γιατί δεν βλέπεις τα αποτελέσματα που θες. Πριν αποφασίσεις κάτι τέτοιο, υπάρχουν πολλοί λόγοι που πρέπει να λάβεις πρώτα υπόψιν, ειδικά αν είσαι πάνω από 40.

Οι ειδικοί επιμένουν πως πρέπει να συνεχίσεις οπωσδήποτε να αθλείσαι και να κάνεις μάλιστα πιο σκληρές προπονήσεις αν διανύεις την τέταρτη δεκαετία της ζωής σου, και αυτοί είναι οι σημαντικότεροι λόγοι.

Θα ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου

Το ανοσοποιητικό σύστημα φθίνει όταν το σώμα μας αδυνατεί να παράγει τόσα πολλά κύτταρα που καταπολεμούν τις λοιμώξεις όπως σε μικρότερη ηλικία. Αλλά αν μένεις ενεργός και δραστήριος όσο μεγαλώνεις, τότε επιβραδύνεις σημαντικά τη μείωση της υγείας του ανοσοποιητικού σου συστήματος που σχετίζεται φυσικά με την ηλικία. Η εντατική τακτική άσκηση μπορεί μάλιστα να μειώσει τις πιθανότητες να νοσήσεις από βακτηριακή ή ιογενή λοίμωξη.

Θα αντιστρέψεις τη συρρίκνωση του εγκεφάλου σου

Ο ιππόκαμπος μας, δηλαδή η περιοχή του εγκεφάλου που βοηθά στη μάθηση και την απομνημόνευση, όσο μεγαλώνουμε είναι λογικό να μικραίνει. Η εντατική άσκηση όμως αντιστρέφει τη συρρίκνωση του εγκεφάλου. Μελέτη από ερευνητές του Ινστιτούτου Salk διαπίστωσε ότι όταν άτομα ηλικίας 55 έως 80 ετών συμμετείχαν σε ένα ετήσιο πρόγραμμα αερόβιας άσκησης, αύξησαν τον όγκο του ιππόκαμπου κατά 2%.

Θα έχεις καλύτερες σεξουαλικές επιδόσεις

Η σεξουαλική δυσλειτουργία δεν έχει να κάνει πάντα με την ηλικία, το άγχος επηρεάζει αρκετά και η άσκηση σίγουρα βοηθάει στη βελτίωση της απόδοσης. Μάλιστα, θα έχεις πιο αυξημένα επίπεδα τεστοστερόνης. Ήξερες ότι μετά τα 30ά γενέθλιά σου, χάνεις τεστοστερόνη με ρυθμό 1% κάθε χρόνο; Για να ανεβάσεις τα επίπεδά της, άρχισε να σηκώνεις περισσότερα βάρη (πέρα από τα οικογενειακά).

Θα απολαμβάνεις πιο ποιοτικό ύπνο

Η άσκηση μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του ύπνου και να συντομεύσει τον χρόνο που χρειάζεται για να αποκοιμηθείς. Έτσι δώσ΄τα όλα στις προπονήσεις για να κοιμάσαι πιο καλά και να ξυπνάς κάθε πρωί πιο ξεκούραστος, έτοιμος να κατακτήσεις τον κόσμο!