AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

CELEBRITIES MEN’S POINT

Heavyhands: To workout από το 1980 που πρέπει να δοκιμάσεις


JTeam

23 Οκτωβρίου 2022

Heavyhands: To workout από το 1980 που πρέπει να δοκιμάσεις
pexels
Υπόσχεται να σε βάλει αμέσως σε φόρμα

Αν τα έχεις δοκιμάσει όλα αλλά δεν βλέπεις το αποτέλεσμα που θες, τότε ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις ένα διαφορετικό workout που ξεκίνησε να εφαρμόζεται τη δεκαετία του 1980.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο γιατρός Leonard Schwartz άρχισε να κάνει διάφορες έρευνες για την ποιότητα της ζωής (του) στη μέση ηλικία και δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Το κάπνισμα, οι υπερβολικές ώρες δουλειάς και η καθιστική ζωή τού είχαν προκαλέσει υψηλή πίεση αίματος, χρόνιους πόνους στην πλάτη και γενικά μειωμένη ενέργεια.

Κάπως έτσι ο Dr. Schwartz άρχισε το τρέξιμο και την κολύμβηση αλλά και πάλι δεν είχε θεαματικά αποτελέσματα. Τότε λοιπόν ανέπτυξε ένα fitness πρόγραμμα, (ναι, αυτό που σου λέμε να δοκιμάσεις αν δεν το έχεις κάνει ήδη), που ονομάζεται "Heavyhands" και μειώνει δραστικά τους καρδιακούς παλμούς, μειώνει το σωματικό βάρος και χαρίζει την απαραίτητη ενέργεια και δύναμη.

Η δημοσίευση του Heavyhands: The Ultimate Exercise και του Heavyhands Walking διαδόθηκε το 1980 και σήμερα αξίζει να δοκιμάσεις σε αυτό που αναφέρεται. Το Heavyhands σε καλεί να πάρεις βαράκια στα χέρια σου και να δοκιμάσεις όποια άσκηση θες. Μπορείς να τα ενσωματώσεις στο τρέξιμο, στα άλματα, γενικά σε κάθε προπόνηση που κάνεις κάθε μέρα.

Το θετικό είναι πως λαμβάνεις όλα τα οφέλη της άσκησης που έτσι κι αλλιώς θα έκανες, απολαμβάνοντας και μερικά extra καθώς προσθέτεις ένα ακόμη challenge στον εαυτό σου τη στιγμή που γυμνάζεται, ανεβάζοντας το level της δυσκολίας.

Πρόκειται για την απόλυτη καρδιαγγειακή άσκηση που πάει λίγο παραπάνω τη δύναμή σου, σε βοηθάει να διορθώσεις τη στάση του σώματός σου και να χάσεις το περιττό βάρος με τον πιο ασφαλή τρόπο.